Coś lekkiego na weekend

Data: 2011-10-02 15:48:35
Autor: Vince
Coś lekkiego na weekend
Szukam jakiejś fajnej, lekkiej i przyjemnej komedii, którą możnaby sobie obejrzeć z koleżanką

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-10-02 16:42:00
Autor: Skylla
Coś lekkiego na weekend
W dniu 2011-10-02 15:48, Vince pisze:
Szukam jakiejś fajnej, lekkiej i przyjemnej komedii, którą możnaby sobie
obejrzeć z koleżanką

Pozdrawiam, M.

Wybierz sobie coś z tej listy, o ile nie musi być nowość:
http://prf.ovh.org/index.php?str=spis_f&PHPSESSID=e221f802547dff18944ff2df97f51734
S.

Data: 2011-10-02 22:38:05
Autor: Vince
Coś lekkiego na weekend
Hmmmm... Szkoda, że nie wiedziałem, że coś takiego istnieje

Dziękuję, pozdrawiam, M.

Data: 2011-10-02 23:09:57
Autor: Skylla
Coś lekkiego na weekend
W dniu 2011-10-02 22:38, Vince pisze:
Hmmmm... Szkoda, że nie wiedziałem, że coś takiego istnieje

Juz tylko dinozaury wiedzą. Swoją drogą szkoda, że nie jest aktualizowana od kilku lat.
Wie ktoś, kto ostatnio administrował, kto jeszcze ma dostęp?
S.

Data: 2011-10-03 04:26:19
Autor: Vince
Coś lekkiego na weekend
Juz tylko dinozaury wiedzą. Swoją drogą szkoda, że nie jest aktualizowana od kilku lat.
Wie ktoś, kto ostatnio administrował, kto jeszcze ma dostęp?
S.

Swego czasu prowadziem podobne przedsięwzięcie (nawt chyba mnie schizoidalna pamięta, jeszcze pod nickiem maverick), aczkolwiek nie ciezyło się "toto" zbyt wielkim powodzeniem to i przedsięwzięcia zaniechałem, po po prostu ludzi do tworzenia tegoi nie było

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-10-04 01:10:39
Autor: Przemysław Ryk
Coś lekkiego na weekend
Dnia Mon, 3 Oct 2011 04:26:19 +0200, Vince napisał(a):

[...]

Podszywałeś się robaczku pode mnie? ;)

[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę...  ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]

Data: 2011-10-05 05:37:53
Autor: Vince
Coś lekkiego na weekend

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1bmcnrxrmxt6d$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

A to zależy w jakich kręgach używasz tego nicka (i od jak dawna) . Wiem, że jeden był na IRC`u. inny był z Chorzowa i wogóle... tych Mavericków jak psów. Z tego co wiem nawet Madonna ma do nich sentyment ;)

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-10-05 12:19:56
Autor: Przemysław Ryk
Coś lekkiego na weekend
Dnia Wed, 5 Oct 2011 05:37:53 +0200, Vince napisał(a):

Podszywałeś się robaczku pode mnie? ;)

A to zależy w jakich kręgach używasz tego nicka (i od jak dawna) .

Net, usenet, poza nim też. :) Od? No będzie już z 14 lat.

Wiem, że jeden był na IRC`u. inny był z Chorzowa i wogóle... tych
Mavericków jak psów. Z tego co wiem nawet Madonna ma do nich sentyment ;)

Ożeż... ;D

[ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
[ śmiać.                                                 (demotywatory.pl) ]

Data: 2011-10-03 08:17:15
Autor: Rais
Coś lekkiego na weekend
Skylla pisze:
[...]

Jakiś czas temu pytałem tu o to ale nikt się nie przyznał.

Data: 2011-10-03 18:35:21
Autor: Vince
Coś lekkiego na weekend
Zwrócić się do Admina OVH o ustalenie własności konta (w związku z dłuższą nieaktywnością) i po kłopocie...

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-10-04 11:38:44
Autor: kalina
Coś lekkiego na weekend
Rais, dnia [2011-10-03 08:17] napisał(a) tak:

[...]

Mam hasła i inne.
Chęci jest na to mało, czasu w ogóle.

Generalnie strona jest do zaorania i do postawienia na jakimś WP (albo czymś co jest w miarę aktualizowane).

Każdemu mogę udostępnić cały kontent, a jeśli zgłosi się ktoś kogo kojarzę, to i hasło dam. Zdaje się, że konto na ovh jest zarejestrowane na mnie, ale coś wymyślimy... :)

--
kalina

Data: 2011-10-04 22:28:55
Autor: moon
Coś lekkiego na weekend
Dnia Tue, 04 Oct 2011 11:38:44 +0200, kalina napisał(a):

[...]

Czy chodzi o wykonanie jakiejś pracy, czy o kasę?
Bo ja mogę dać jakąś kasę, gdyby była zrzuta.

moon

Data: 2011-10-04 23:04:49
Autor: kalina
Coś lekkiego na weekend
moon, dnia [2011-10-04 22:28] napisał(a) tak:

[...]

Na razie to trzeba by ustalić co chcemy z tym robić (i czy w ogóle). Potem ustalimy kto i za ile :)

--
kalina

Data: 2011-10-05 11:37:13
Autor: moon
Coś lekkiego na weekend
Dnia Tue, 04 Oct 2011 23:04:49 +0200, kalina napisał(a):

Na razie to trzeba by ustalić co chcemy z tym robić (i czy w ogóle). Potem ustalimy kto i za ile :)

wiadomo, że nie zastąpi to IMDB, ale może być to jakaś strona z recenzjami,
michałkami, itp.

moon

Data: 2011-10-04 22:41:21
Autor: Rais
Coś lekkiego na weekend
W dniu 2011-10-04 11:38, kalina pisze:
[...]

Postawienie jakiegoś WP czy innej Joomli  to nie jest problem.
Tylko czy warto? Jest potrzeba?

Nie tyle pytam co sam się na głos zastanawiam...

--
pzdr

Data: 2011-10-04 23:10:33
Autor: kalina
Coś lekkiego na weekend
Rais, dnia [2011-10-04 22:41] napisał(a) tak:

[...]

[..]

Warto by było żeby kontent nie przepadł (sporo ludzi sporo czasu tam spędziło nad treścią). Na razie to się jakoś trzyma kupy na tym systemie (bardziej na słowo honoru, a nie z racji tego, że dobrze to było napisane).
Może, jeśli byłby przyjazny człowiekowi layout na przodzie i jakiś sensowny cms w tyle, to więcej ludzi by tam dotarło i więcej chciało to tworzyć... Ale czy to kogoś teraz zmotywuje? :D
Wtedy szarpaliśmy się z tym kilka miesięcy i siły/motywacja się skończyły podczas robienia zakładki z recenzjami wrzucanymi na grupę...

--
kalina

Data: 2011-10-05 08:26:53
Autor: Rais
Coś lekkiego na weekend
kalina pisze:
[...]

To jest jakiś sensowny argument.

Może, jeśli byłby przyjazny człowiekowi layout na przodzie i jakiś sensowny cms w tyle, to więcej ludzi by tam dotarło i więcej chciało to tworzyć... Ale czy to kogoś teraz zmotywuje? :D

Rozwijając to co napisałem poprzednio.
Mam jakiś kawałek serwera. Mógłbym postawić tam Joomlę. (Bo czuję ją bardziej niż WP). Znaleźć jakiś filmowy szablon. No i zastanowić się jak najmniejszym nakładem pracy przerzucić to co już jest zrobione.
No i wypadałoby podpiąć to pod jakąś domenę.

Wtedy szarpaliśmy się z tym kilka miesięcy i siły/motywacja się skończyły podczas robienia zakładki z recenzjami wrzucanymi na grupę...

Sił i zapału i tak było dużo. Zwykle takie projekty kończą sie na etapie zrobienia strony tytułowej. ;D

Data: 2011-10-05 02:17:53
Autor: Vince
Coś lekkiego na weekend
Każdemu mogę udostępnić cały kontent, a jeśli zgłosi się ktoś kogo kojarzę, to i hasło dam. Zdaje się, że konto na ovh jest zarejestrowane na mnie, ale coś wymyślimy... :)

Ja leże któryś z kolei dzień w łóżku z połamanymi nogami i rzygam już, bo takiego spleena co wieczór łapie jak ten koleś z "MISERY". Robie takie głipoty, pisze takie bzdury w internecie, że aż mi się na drugi dzień rzygać chce. Chętnie zająłbym się czymkolwiek, chociazby po to, żeby trochę oderwać myśli od tego rozmyślania, bo jeszcze kilka dni i na prawdę zeświruję. mam nadzieję, że to etap przejściowy i już wkrótce dawne nastawienie do życia wróci, ale póki co zająłbym się czymkolwiek tylko po to, żeby nie zwariować no i oczywiście jeśli będę wiedział, że to coś będzie miało jaką taką rację bytu i zbierze się wokół tego grupka ludzi, którzy rzeczywiście będą uczestnictwem w tym czymś zainteresowani...

Bo na prawdę rzygam tymi cholernymi ścianami I ZA CHWILĘ ZEŚWIRUJEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Pozdro M. (aka Mav)

Data: 2011-10-05 23:56:17
Autor: kalina
Coś lekkiego na weekend
Vince, dnia [2011-10-05 02:17] napisał(a) tak:
[...]

Nie świruj, tylko zacznij kombinować co byśmy chcieli mieć na nowej stronie. Tylko z sensem :)

--
kalina

Data: 2011-10-03 19:07:12
Autor: olidka
Coś lekkiego na weekend
Skylla napisał(a):

[...]

A po co to aktualizować? Zdecydowaną większość tych list można sobie wzbogacić o najnowsze produkcje używając wyszukiwarki na imdb. A do tego jaki fun przy szukaniu ;)

--
Pozdrawiam   Lidka
mailto (rot 13): byvqxn (ng) b2 (qbg) cy

Data: 2011-10-04 09:26:53
Autor: Robson
Coś lekkiego na weekend
Skylla pisze:

Hmmmm... Szkoda, że nie wiedziałem, że coś takiego istnieje
Juz tylko dinozaury wiedzą. Swoją drogą szkoda, że nie jest aktualizowana od kilku lat.
Wie ktoś, kto ostatnio administrował, kto jeszcze ma dostęp?

kalina. Zaraz do niego napiszę. :)

--
==R==

Data: 2011-10-04 11:39:53
Autor: kalina
Coś lekkiego na weekend
Robson, dnia [2011-10-04 09:26] napisał(a) tak:

[...]

O, nawet już reguł nie mam, żeby mi się taki post zaświecił :)

--
kalina

Data: 2011-10-03 20:58:44
Autor: moon
Coś lekkiego na weekend
Skylla wrote:

Wybierz sobie coś z tej listy, o ile nie musi być nowość:
http://prf.ovh.org/index.php?str=spis_f&PHPSESSID=e221f802547dff18944ff2df97f51734
S.

a ja zapomniałem na amen swojego password.
moon

Data: 2011-10-04 09:32:22
Autor: Robson
Coś lekkiego na weekend
moon pisze:

a ja zapomniałem na amen swojego password.

ja swoje pamiętam, ale co z tego? :)

--
==R==

Data: 2011-10-04 22:27:22
Autor: moon
Coś lekkiego na weekend
Dnia Tue, 04 Oct 2011 09:32:22 +0200, Robson napisał(a):

moon pisze:

a ja zapomniałem na amen swojego password.

ja swoje pamiętam, ale co z tego? :)

nie trzeba? w każdym razie, tam nie ma opcji "przypomnij password". duży babol.

moon

Data: 2011-10-04 23:03:49
Autor: kalina
Coś lekkiego na weekend
moon, dnia [2011-10-04 22:27] napisał(a) tak:

a ja zapomniałem na amen swojego password.
ja swoje pamiętam, ale co z tego? :)
nie trzeba? w każdym razie, tam nie ma opcji "przypomnij password".
duży babol.

Zaszyfrowane są te hasła, więc przypomnieć nie ma jak. Mogę co najwyżej ustawić nowe.

--
kalina

Coś lekkiego na weekend