Coś mi Amibroker fiksuje....

Data: 2011-12-16 22:59:45
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Czy ktos mi powie dlaczego tutaj stworzył się taki wielki MaxSysDD (największy w historii) na Underwater Equity, i krzywa Equity maleje skoro system ewidentnie zamknął pozycję ?.

Nic z tego nie kapuje ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 23:05:03
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Czy ktos mi powie dlaczego tutaj stworzył się taki wielki MaxSysDD (największy w historii) na Underwater Equity, i krzywa Equity maleje skoro system ewidentnie zamknął pozycję ?.

Nic z tego nie kapuje ...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f39ccc5ef255d26b.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 22:12:09
Autor: ron
Coś mi Amibroker fiksuje....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a): Endriu, ty też się lecz,
poki czas.

Data: 2011-12-16 23:17:52
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Endriu, ty też się lecz,
poki czas.

Masz coś do powedzienia w temacie, czy tylko tak od rzeczy będziesz cały czas pierdolił ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 22:28:27
Autor: ron
Coś mi Amibroker fiksuje....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> Endriu, ty też się lecz,
> poki czas.

Masz coś do powedzienia w temacie, czy tylko tak od rzeczy będziesz cały czas pierdolił ?.

Ide spać, driu,
już mi się nie chce z wami dyskutowac.

Data: 2011-12-16 14:41:14
Autor: Charlie delta
Coś mi Amibroker fiksuje....
On 16 Gru, 23:28, " ron" <ron-is.WYT...@gazeta.pl> wrote:

> Masz coś do powedzienia w temacie, czy tylko tak od rzeczy będziesz cały
> czas pierdolił ?.

Ide spać, driu,
już mi się nie chce z wami dyskutowac.

wypierdalaj panienka, teraz zaczyna się zycie w mieście

Data: 2011-12-16 23:45:50
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
wypierdalaj panienka, teraz zaczyna się zycie w mieście

Charlie, wiesz wszystko by było w parządku i takie tam, tylko jak na obrońcę krzyża ...:

https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/440c86cf84796f23?hl=pl

"Brońcie krzyża, nie pozwólcie, aby Imię Boże było obrażane w waszych
sercach, w życiu rodzinnym czy społecznym. Dziękujmy Bożej Opatrzności
za to, że krzyż powrócił do szkół, urzędów publicznych i szpitali.
Niech on tam pozostanie! Niech przypomina o naszej chrześcijańskiej
godności i narodowej tożsamości, o tym, kim jesteśmy i dokąd
zmierzamy, i gdzie są nasze korzenie. Niech przypomina nam o miłości
Boga do człowieka, która w krzyżu znalazła swój najgłębszy wyraz."

.... to trochę - jak na moje oko - za dużo przeklinasz....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 11:02:26
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Czy ktos mi powie dlaczego tutaj stworzył się taki wielki MaxSysDD (największy w historii) na Underwater Equity, i krzywa Equity maleje skoro system ewidentnie zamknął pozycję ?.

A wyjaśni mi ktoś, czym się różni Portofilio Equity od Individual Equity ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 11:44:20
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
A wyjaśni mi ktoś, czym się różni Portofilio Equity od Individual Equity ?.

Na tym Individual niby wszytsko mniej więcej jest OK....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c90e0b7e308109b.html

....tylko skąd ten MaxSysDD na Underwater .... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 12:11:39
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Na tym Individual niby wszytsko mniej więcej jest OK....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c90e0b7e308109b.html

...tylko skąd ten MaxSysDD na Underwater .... ?.

Reasumując ostateczne pytanie brzmi:

Co zrobic aby Ambroker wykreslał MaxSysDD nie z Portofilio Equity, a z
Individual Equity ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c90e0b7e308109b.html

... i moglby ktos objasnic jak Amibroker oblicza Portofilio Equity (co to za
rodzaj equity i jak go Amibroker oblicza) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 12:27:10
Autor: Wojciech
Coś mi Amibroker fiksuje....
Dnia Sat, 17 Dec 2011 12:11:39 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

{kod systemu}
Eq=equity();
MaxEQ = Highest( EQ );
DD = 100 * ( Eq - MaxEQ ) / MaxEq;
MaxDD = Lowest( DD );
{ploty powyższych}

Portfolio equity do testów na portfelu symboli.
Indywidual do testu na jednym symbolu.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Filipek

Data: 2011-12-17 13:07:08
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Portfolio equity do testów na portfelu symboli.

No dobrze, ale jak portfel składa się z jednego symbolu (Automatic Analysys/ Current symbol) to czemu portofilio nie zgadza się z individual ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 13:08:36
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Portfolio equity do testów na portfelu symboli.

No dobrze, ale jak portfel składa się z jednego symbolu (Automatic Analysys/ Current symbol) to czemu portofilio nie zgadza się z individual ?.

I czy da się tak zrobic aby Amibroker wykreslał MaxSysDD nie z Portofilio Equity, a z
Individual Equity .... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 13:16:12
Autor: Wojciech
Coś mi Amibroker fiksuje....
Dnia Sat, 17 Dec 2011 13:08:36 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

1.Czasami wyniki pomiędzy Indywidualn a Portfolio różnią się minimalnie.

2.Edytować Indyvidual i dopisać formułki wcześniej podane.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Filipek

Data: 2011-12-17 13:35:18
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
1.Czasami wyniki pomiędzy Indywidualn a Portfolio różnią się minimalnie.
2.Edytować Indyvidual i dopisać formułki wcześniej podane.

A mogłbys podac prawidłowe kody dla Individual, Portofilio, Portofili Equity, oraz Underwater Equity bo teraz to już tak namieszłałem w tych kodach, że chyba uratuje mnie tylko reinstalka Amibrokera (czego chciałbym sobie raczej zaoszczędzić) ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1264a4ee2d4c6b2b.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 13:38:06
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
[...]

Oczywiście z tym już dopisanym kawałkiem kodu o którym mówiłeś....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 16:05:40
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
[...]

Widzę też, że niebagatelne znaczenie ma też plik C:\Program Files\AmiBroker\Formulas\Custom\_Equity który uruchamia pojawienie się wykresów po przyciśnięciu knefla:
Automatic Analysis/Equity/Individual Equity ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 16:18:40
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
Widzę też, że niebagatelne znaczenie ma też plik C:\Program Files\AmiBroker\Formulas\Custom\_Equity który uruchamia pojawienie się wykresów po przyciśnięciu knefla:
Automatic Analysis/Equity/Individual Equity ...

Jeżeli mógłbyś Wojtu rzucić okiem na te pliki (któe znajdują się w moim Amibrokerze):
http://www.4shared.com/file/R1mDCC23/EquityAll.html

....i ewentualnie podesłać swoje, bo coś mi się wydaje że te moje sa jakieś spierdzielone ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 18:44:46
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
...i ewentualnie podesłać swoje, bo coś mi się wydaje że te moje sa jakieś spierdzielone ......

Wydaje mi się, że cały ten problem w Underwater Equity polega na nieporawnym zapisie...:

EQ = C;
MaxEQ = Highest( EQ );
DD = 100 * ( Eq - MaxEQ ) / MaxEq;
MaxDD = Lowest( DD );

.....gdzie EQ zależy od Close. Gdy w tym kodzie próbuje wzorem twojego powyżej zamieszczonego kodu podmienic C na equity()...:

EQ = Equity();

..... Amibroker owszem nie zgłasza błędu lecz .... nic nie rysuje:

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 18:45:32
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
[...]

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/aae96b8ab4acb606.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-20 09:41:47
Autor: Endriu
Coś mi Amibroker fiksuje....
.... Amibroker owszem nie zgłasza błędu lecz .... nic nie rysuje:

Udało mi się z idei tych wszystkich plików zrobić jeden (troszkę skorzystałem z podpowiedzi kolegi Wojtka)  który na jednym wykresie w miarę sensownie pokazuje Equity, MaxSysDD, oraz Buy&Hold.

http://www.4shared.com/file/HhpzrAav/_Portfolio_Equity.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/74e0661f6118fa14.html

Jak ktoś ma coś ładniejszego to poprosze o wstawkę ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Coś mi Amibroker fiksuje....