Cos mi buczy...

Data: 2018-10-14 10:24:34
Autor: miumiu
Cos mi buczy...
Od paru dni cos mi buczy przy mocnym przyspieszaniu na wyzszych biegach (glownie 4 i 5) i jednoczesnym skrecaniu w lewo (ale czasem przy jezdzie prosto tez). Dzwiek i drgania trochę takie jak bym jechał na kompletnym kapciu albo po kocich lbach. Wydaje mi sie ze dochodzi z prawej strony. Jak odpuszcze troche gazu i ponownie przyspiesze to objawy sie czasem zmniejszaja.Efekt nasila sie i oslabia w trakcie jazdy i nie wiem za bardzo od czego to zalezy. W czasie gdy to sie dzieje gdy tylko wcisne sprzeglo objawy znikaja.

Samochod z napedem na przod, skrzynia manualna.
Na kolach nie ma absolutnie zadnego luzu. Kreca sie gladko bez zadnego charczenia.
Silnik chodzi jak zloto.

Podejrzewam przeguby, lozyska kol, skrzynie biegow, Putina...

Co jest najbardziej prawdopodobne dla tych objawow?

Pzdr

Data: 2018-10-14 09:59:59
Autor: Budzik
Cos mi buczy...
Użytkownik miumiu aac@bbd.pl ...

[...]

łozyska raczej nie skoro po wcisnieciu sprzegła efekt znika.
Na łozyskach byłby cały czas przeciez...

Przeguby to by chyba dawały objawy równiez przy mniejszych predkosciach, strzelały etc...

Wiec skrzynia?

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2018-10-14 13:02:42
Autor: miumiu
Cos mi buczy...

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA97B74C368156budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Niby tak, ale czy skrzynia buczałaby przy skrecaniu w jedna strone a druga nie? Czy w polosiach jest w ogole jakas sila osiowa ktora wywolywalaby jakis efekt w skrzyni?

Data: 2018-10-14 14:26:38
Autor: tck
Cos mi buczy...

Użytkownik "miumiu" <aac@bbd.pl> napisał w wiadomości news:ppv7qg$l32$1node1.news.atman.pl...

[...]

mechanizm różnicowy jak by nie było tam jest

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-10-22 17:19:12
Autor: miumiu
Cos mi buczy...

Użytkownik "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości news:ppvclt$4de$1node2.news.atman.pl...

[...]

Putinowi sie znowu upieklo. Okazalo sie, ze to prawy wewnetrzny przegub byl walniety. Wymiana krzyzaka i jest ok.

Pzdr

Data: 2018-10-23 19:00:39
Autor: PiteR
Cos mi buczy...
na  ** p.m.s **  miumiu pisze tak:

Podejrzewam przeguby, lozyska kol, skrzynie biegow, Putina...

Putinowi sie znowu upieklo. Okazalo sie, ze to prawy wewnetrzny
przegub byl walniety. Wymiana krzyzaka i jest ok.

Boh jak cudownie nie mieć krzyżaków.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-10-16 00:49:47
Autor: PiteR
Cos mi buczy...
na  ** p.m.s **  miumiu pisze tak:

Niby tak, ale czy skrzynia buczałaby przy skrecaniu w jedna strone
a druga nie? Czy w polosiach jest w ogole jakas sila osiowa ktora
wywolywalaby jakis efekt w skrzyni?

Może przegub wewnętrzny, może silnik lata bo poduszkę zgubiłeś, może dociska i już luzu nie ma w przegubie i oś się oparła, może z przegubu zewn półoś się wypieła i wydłużyła, może Putin? :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel