Cos mi nie pasuje

Data: 2014-05-12 07:05:19
Autor: donek999bronek
Cos mi nie pasuje
Skoro Kaczka odznaczyl tego goscia:
Krzysztof KADLČIK
http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Kadl%C4%8Dik

A ten gosc poslugje sie prawem uchwalonym przez Denata:
"w postepowaniu o zwrot majatku zydowskiego, strona polska nie ma prawa glosu przed sądem"

Znaczy to ze Kaczka gra/grał na jedna nute z tymi gostkami.

Na chwile obecna  caly ten spektakl z fundacja batorego, kalksteinem i rydzykiem jest zbyt odjechany aby dac w niego wiare.

Jeszcze sie komuszek tlucze z zydem, tylko kto jest kto?

http://jozefbizon.wordpress.com/kor-batory-inni/

Data: 2014-05-12 07:08:24
Autor: donek999bronek
Cos mi nie pasuje
25 lat demos kratos:
http://www.youtube.com/watch?v=i4Vy9UBFU7o

I chuj z tegos matos.

Data: 2014-05-12 13:24:40
Autor: Marek
Cos mi nie pasuje
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 16:05:19 UTC+2 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
[...]

Tez mi odkrycie...
No, ale dla niektorych teksty Michalkiewicza sa zbyt pesymistyczne, wiec musza czerpac informacje z innych ( moze bardziej optymistycznych ) zrodel.

Data: 2014-05-12 14:17:02
Autor: leming.show
Cos mi nie pasuje
użytkownik Marek napisał:

Tez mi odkrycie...
No, ale dla niektorych teksty Michalkiewicza sa zbyt pesymistyczne, wiec musza czerpac informacje z innych ( moze bardziej optymistycznych ) zrodel.

A nie mozesz  jasniej? Nie wszyscy maja IQ 120. Jasniej prosze, jak krowie na miedzy:)

Myslisz ze to wielki spektakl dla gawiedzi? Jakos nie moge sie doprosic od starych dziadkow konkretow.

Data: 2014-05-12 14:24:32
Autor: Marek
Cos mi nie pasuje
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 23:17:02 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:

> [...]

Myslisz ze to wielki spektakl dla gawiedzi? Jakos nie moge sie doprosic od starych dziadkow konkretow.

Nie probuj mnie ponizac.

Data: 2014-05-13 04:28:53
Autor: stevep
Cos mi nie pasuje
W dniu .05.2014 o 22:24 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

A co ten kretyn ma do powiedzenia?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-13 04:28:10
Autor: stevep
Cos mi nie pasuje
W dniu .05.2014 o 16:05 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

[...]

Zamów wizytę u psychiatry, a może cię wyleczą debilu.
--
stevep
-- -- -

Cos mi nie pasuje