Coś mi podgryza kostkę betonową

Data: 2012-05-24 15:06:18
Autor: ZbyszekZ
Coś mi podgryza kostkę betonową
Co to może być, a właściwie czym to truć/płoszyć?
Między kostkami pojawiają się takie mni kopczyki kreta. Jak pogrzebać to jest dziurka tak ze 3-4 milmetry średnicy, a głęboka (pewnie jakiś kanał).
Jakaś idea?

--
ZZ@private

Data: 2012-05-24 22:18:57
Autor: Piotr Boncza
On 25 Maj, 00:06, ZbyszekZ <zbysz...@gmail.com> wrote:
[...]

Dzdzownice?

to odczep się od nich ;). Jak nie wybrałeś humusu sam jesteś winny.
Tak sobie myślę, że bez nich to jak bez pszczół :(
p.

Data: 2012-05-24 22:41:30
Autor: ZbyszekZ
W dniu piątek, 25 maja 2012 07:18:57 UTC+2 użytkownik Piotr Boncza napisał:
> [...]

to odczep się od nich ;). Jak nie wybrałeś humusu sam jesteś winny.
Tak sobie myślę, że bez nich to jak bez pszczół :(

Może i dżdżownice, nie mam pojęcia, zwierzęcia nie widziałem.
Aczkolwiek humus wybrany, tłuczeń i piasek z cementem zwibrowany pod kostką. Po drugie to gorąco i sucho jest, podobno dżżownice do dżdżu się wyciągają.

--
ZZ@private

Data: 2012-05-25 00:41:36
Autor: ZbyszekZ
W dniu piątek, 25 maja 2012 09:27:35 UTC+2 użytkownik Andy Niwinski napisał:
[...]

Mrówki chyba nie. Faktem jest że te kopczyki wyglądają podobnie, ale mrówki zwykle było widać (może to odmiana Ninja). Poza tym zacząłem od posypania trutką na mrówki (do tej pory skutecznie działała) a nowe ślady cholerstwa się pojawiają.

--
ZZ@private

Data: 2012-05-25 20:50:50
Autor: Marex
Coś mi podgryza kostkę betonową
ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> napisał(a):
W dniu pi=B1tek, 25 maja 2012 09:27:35 UTC+2 u=BFytkownik Andy Niwinski
nap=
isa=B3:
> "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag=20
> Co to mo=BFe by=E6, a w=B3a=B6ciwie czym to tru=E6/p=B3oszy=E6?
> Mi=EAdzy kostkami pojawiaj=B1 si=EA takie mni kopczyki kreta. Jak
pogrzeb=
a=E6 to=20
> jest dziurka tak ze 3-4 milmetry =B6rednicy, a g=B3=EAboka (pewnie jaki=
=B6 kana=B3).
> Jaka=B6 idea?
>=20
> A nie mr=F3wki?

Mr=F3wki chyba nie. Faktem jest =BFe te kopczyki wygl=B1daj=B1 podobnie,
al=
e mr=F3wki zwykle by=B3o wida=E6 (mo=BFe to odmiana Ninja). Poza tym zacz=
=B1=B3em od posypania trutk=B1 na mr=F3wki (do tej pory skutecznie
dzia=B3a=
=B3a) a nowe =B6lady cholerstwa si=EA pojawiaj=B1.

        Bakterie..??

-- =20
ZZ@private

Data: 2012-05-27 12:03:28
Autor: t-1
Coś mi podgryza kostkę betonową
Widziałem coś podobnego do osy jak wciska się bardzo sprawnie w szczelinę między kostkami i po chwili niknie. Miałem co rok, szczególnie na początku po ułożeniu kostki, kilka takich kopczyków. Wlewałem tam kilka kropel trutki na owady. Obecnie już tylko mrówki robią minikopczyki ale te są trochę niższe choć bardziej rozległe. No i mrówki się kręcą wokół więc je widać. Tu dobry jest proszek na mrówki.

t-1

Data: 2012-05-28 06:54:00
Autor: ZbyszekZ
W dniu niedziela, 27 maja 2012 12:03:28 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
[...]

Ha!
Może i osy. Mam spray, psiknę im trochę.
Tylko nie wiem czy się nie wyprowadziły. Starałem się dobrze zasypać te co były i chyba nie ma nowych. Chyba bo się za uważnie nie przyglądałem.

--
ZZ@private

Coś mi podgryza kostkę betonową