Coś mi podgryza kostkę betonową

Data: 2012-05-24 22:18:57
Autor: Piotr Boncza
Coś mi podgryza kostkę betonową
On 25 Maj, 00:06, ZbyszekZ <zbysz...@gmail.com> wrote:
Co to może być, a właściwie czym to truć/płoszyć?
Między kostkami pojawiają się takie mni kopczyki kreta. Jak pogrzebać to jest dziurka tak ze 3-4 milmetry średnicy, a głęboka (pewnie jakiś kanał).
Jakaś idea?

--
ZZ@private

Dzdzownice?

to odczep się od nich ;). Jak nie wybrałeś humusu sam jesteś winny.
Tak sobie myślę, że bez nich to jak bez pszczół :(
p.

Data: 2012-05-24 22:41:30
Autor: ZbyszekZ
W dniu piątek, 25 maja 2012 07:18:57 UTC+2 użytkownik Piotr Boncza napisał:
> [...]

to odczep się od nich ;). Jak nie wybrałeś humusu sam jesteś winny.
Tak sobie myślę, że bez nich to jak bez pszczół :(

Może i dżdżownice, nie mam pojęcia, zwierzęcia nie widziałem.
Aczkolwiek humus wybrany, tłuczeń i piasek z cementem zwibrowany pod kostką. Po drugie to gorąco i sucho jest, podobno dżżownice do dżdżu się wyciągają.

--
ZZ@private

Coś mi podgryza kostkę betonową