Coś mi się nie widzi ta nasza "demokracja"'

Data: 2009-03-16 16:03:07
Autor: ColgatesBilly
Coś mi się nie widzi ta nasza "demokracja"'

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:gplblp$p7f$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam

Demokracja może być bezpośrednia - kiedyś możliwa, potem niemożliwa, a dziś znowu możliwa.
Może też być pośrednia, czyli wybieramy swoich przedstawicieli a ani rządzą.
Właśnie niepokoi mnie definicja słowa "swoich przedstawicieli".
Często słyszę pytanie - " skąd pan będzie kandydował" - zadawane posłom.
Wcale nie rzadkie jest, że poseł raz kandyduje np. z Lublina a w następnych wyborach ze Szczecina.
Czy on nadal jest "naszym przedstawicielem".?

N A S Z A ?????

P-Kol

Coś mi się nie widzi ta nasza "demokracja"'