Coś mi to przypomina. Jaruzelski też apelował o 100 dni spokoju

Data: 2020-11-21 11:50:32
Autor: boukun
Coś mi to przypomina. Jaruzelski też apelował o 100 dni spokoju
S3
13 min. temu

"100 dni solidarnosci" - inspiracja dla walczących o wolnosc.

Przekret stulecia
12 min. temu

Dla mnie prosze nie zamawiac szczepionek, ani dla mojej rodziny rowniez nie.
Nigdy nie bralismy nawet tej na grype.
Powiklania po szczepionkach sa wiekszym ryzykiem, niz sama infekcja.

lady
16 min. temu

Ludzie umierają na inne choroby, bo nie mają dostępu do służby zdrowia. Wirus wirusem, ale nikt nie widzi, że ogromna liczba osób umiera teraz na nowotwory, bo przesuwa się wszystkie planowane zabiegi. Dlaczego tego nie podaje się do wiadomości !!!

xxx
16 min. temu

teraz poluzuje a na święta zrobi tak jak na wszystkich świętych dzień przed wigilią wprowadzi zakaz poruszania się przecież nic się nie zmienia w zachorowaniach ludzie boją się testów i jest ich coraz mniej a zachorowań coraz więcej.

stacho
17 min. temu

Coś mi to przypomina. Jaruzelski też apelował o 100 dni spokoju.

Gosc
17 min. temu

Kolejne 15 000 osób nie dożyje świąt... a następne 50 000 - 60 000 wiosny takie będą skutki luzowania nastroju.
--
boukun

Data: 2020-11-22 08:48:49
Autor: Runt
W dniu 2020-11-21 o 11:50, boukun pisze:

"100 dni solidarnosci" - inspiracja dla walczących o wolnosc.

Dzisiejsza PL przypomina PRL. Partia kieruje, rząd "rządzi".

Kto jaka role odgrywa w tej układance POzostawiam PiS-owcom.

Za 100 dni będzie "powszechnie" dostępna szczepionka ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Coś mi to przypomina. Jaruzelski też apelował o 100 dni spokoju