Cos mi tu brzydko pachnie...kogo oni chca tam rozrywac?

Data: 2010-12-04 18:56:11
Autor: D. J. MC Donald Musk
Cos mi tu brzydko pachnie...kogo oni chca tam rozrywac?
Izraelscy biznesmeni chcą zbudować w Polsce gigantyczny park rozrywki. Warta około 2 miliardy złotych inwestycja Park of Poland ma oferować atrakcje porównywalne z podparyskim Disneylandem i niemieckim Europa Park - informuje "Newsweek".
http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Chca-zbudowac-polski-Disneyland-nad-Wisla,wid,12916070,wiadomosc.html
--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2010-12-04 19:11:41
Autor: rAzor
Cos mi tu brzydko pachnie...kogo oni chca tam rozrywac?
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

W "muzeum strachu" będą straszyć dziatwę proboszczem-pedofilem.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-04 20:19:49
Autor: Marek Czaplicki
D. J. MC Donald Musk pisze w sobota, 4 grudnia 2010 18:56, na grupie pl.soc.polityka:
http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Chca-zbudowac-polski-Disneyland-nad-Wisla,wid,12916070,wiadomosc.html
co to znaczy "brzydko pachnie"? "pieniądze nie śmierdzą". :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-04 20:31:18
Autor: cytryna
Cos mi tu brzydko pachnie...kogo oni chca tam rozrywac?
D. J. MC Donald Musk pisze w sobota, 4 grudnia 2010 18:56, na grupie
> [...]
co to znaczy "brzydko pachnie"? "pieni±dze nie ¶mierdz±". :)

Mają owi biznesmeni spore doświadczenie w dziedzinie horroru, listy polecające zapewne wystawią im Palestyńczycy i Egipcjanie.

--

Cos mi tu brzydko pachnie...kogo oni chca tam rozrywac?