Coś między 44t a 48t...

Data: 2009-04-24 20:41:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Coś między 44t a 48t...
Witam!
Przekopałem kilka sklepów internetowych, katalog Shimano i nie widzę...
Zatem do szanownej grupy udaję się z pytaniem: czy istnieją blaty na 4
śruby (do korby LX '08) z inną liczbą zębów niż 44 albo 48? 44t okazuje się
jednak nieco za miękkie, a 48t było za twarde. Optymalnie by było znaleźć
takie 46t. Czy jest to możliwe w ogóle?

Data: 2009-04-24 11:56:21
Autor: Rowerex
Coś między 44t a 48t...
On 24 Kwi, 19:41, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

44t okazuje się jednak nieco za miękkie, a 48t było za twarde.

A nie lepiej pokombinować z koronkami kasety?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-24 20:58:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Coś między 44t a 48t...
Panie Rowerex, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

sp...@gmail.com> wrote:

44t okazuje się jednak nieco za miękkie, a 48t było za twarde.

A nie lepiej pokombinować z koronkami kasety?

To też - następna będzie 11-28 zamiast 11-32. Na razie rozpoznanie robię. --

Data: 2009-04-25 02:11:49
Autor: tadeklodz
Coś między 44t a 48t...

sp...@gmail.com> wrote:
> 44t okazuje się jednak nieco za miękkie, a 48t było za twarde.

A nie lepiej pokombinować z koronkami kasety?

Pozdr-
-Rowerex

a co może zrobić z koronkamikasety? poniżej 11 nie zejdzie. Duża
tarcza spólpracuje naogół z najmniejszymi zębatkami kasety. Ja miałem
tarczę 46 w starym XTR-e teraz w nowym mam tylko 44 niestety

Data: 2009-04-27 02:21:51
Autor: Rowerex
Coś między 44t a 48t...
On 25 Kwi, 10:11, tadekl...@poczta.onet.pl wrote:
On 24 Kwi, 20:56, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

> A nie lepiej pokombinować z koronkami kasety?

a co może zrobić z koronkamikasety? poniżej 11 nie zejdzie. Duża
tarcza spólpracuje naogół z najmniejszymi zębatkami kasety.

Autor wątku napisał przecież, że próbował 48, co by znaczyło że taką
koronkę ma, a nawet jeśli nie ma, to jest znacznie łatwiej ją zdobyć
niż 46.

Ja miałem tarczę 46 w starym XTR-e teraz w nowym mam tylko 44 niestety

Jeśli używasz w większości przełożenia 44/11 to tylko podziwiać ;o)

Nie dyskutujemy chyba o napędach jednorzędowych, są jeszcze inne
przełozenia, "nieco" częściej używane niż 44-48/11, a tutaj kasetą
można sobie pomanipulować.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-24 20:56:35
Autor: Dominik Mirowski
Coś między 44t a 48t...
Marek 'marcus075' Karweta wyklepał(a) :

[...]

Oczywiście...
http://www.comcycle-usa.com/ProductInfo.aspx?id=4960047

Pierwsze co google wypluło szukaj dalej :)
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-24 21:17:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Coś między 44t a 48t...
Dnia 24.04.2009 20:41 użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał :
[...]

Jak najbardziej możliwe, obawiam się tylko, że cena Ci nie będzie odpowiadać.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-26 16:20:29
Autor: Adam Kadlubek
Coś między 44t a 48t...
On 24 Kwi, 20:41, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Całkiem przypadkiem jestem szczęśliwym właścicielem zębatki shimano
Saint w tymże rozmiarze w stanie dobrym. Fakt, że była przeznaczona do
napędu z pojedyncza zębatką z przodu, ale przy odrobinie twórczego
regulowania napędu działa na 3 tarczach :D. Mnie aktualnie zbędna,
mogę puścić za 40 zet.

Adam Kadłubek

Coś między 44t a 48t...