Coś mocniejszego na sezon

Data: 2010-12-28 22:16:37
Autor: Daniel Kowalski
Coś mocniejszego na sezon

- Suzuki Sv czytałem ze ładnie ciągnie od dołu ale gdy się jeździ na
gumie to silnik może się zatrzeć

Bardzo ładnie ciągnie od dołu, ale też odczuwa się mocne hamowanie silnikiem. Trzeba uważać przy redukcji na mokrym, ja już kilka lekkich slajdów zaliczyłem ;-) A co do stawiania na gumę słyszałem to samo od kilku osób, że ten silnik wyjątkowo nie lubi 'gumowania'. Może to i dobrze, bo mnie nie kusi żeby od razu wariować ;-))

Coś mocniejszego na sezon