Data: 2010-12-29 13:00:00 | |
Autor: []v[]artec | |
Coś mocniejszego na sezon | |
W dniu 2010-12-28 16:14, RóżyK pisze:
- Suzuki Sv czytałem ze ładnie ciągnie od dołu ale gdy się jeździ na Nigdy nie jeździłem więc nie mam porównania. - Honda Hornet podobno minusem tego modelu jest rama która ma tendencje Co do ramy to nie wiem, a silnik jak to Honda, jeśli będziesz miał okazję przejechać się albo Hornetem albo CBF 600 to dowiesz się co to znaczy określenie "silky smooth" w stosunku do oddawania mocy i momentu obrotowego w całym zakresie. Niezawodny sprzęt ! - Suzuki Bandit podobno ciężki i w porównaniu do innych jest słaby Bandit 600 może nie jest aż tak silnikowo "silky smooth", denerwujące wibracje szczególnie w zakresie 4800-5000 tyś. obrotów, właśnie przy około 100-110 km/h na szóstym biegu. Moc oddaje ładnie. Jest cięższy, dłuższy, takie też sprawia wrażenie. Za to jest bardzo komfortowy przez takowe zawieszenie i mało sztywną ramę. Jak przesiadłem się z Bandita na Horneta poczułem się jakbym przesiadł się z Passata do Lotusa Exige (tylko jeśli chodzi o sztywność całości i zawieszenie). Niezawodny sprzęt ! - Yamaha Fazer Fajny sprzęcik, nie ta kultura pracy silnika co w Hondzie, ale motor mocny, Bandit zdecydowanie odpada. Mam wrażenie, choć nie sprawdzałem, że Hornet 600 też odpada bo swoją 900-tką niewiele odstaje od Fazera 600. Jeśli Fazer jest trzymany na mocy to mam bardzo niewielką przewagę. A tak normalnie to przewaga wynika głównie z momentu. Niezawodny sprzęt ! Generalnie dobre typy na następny sprzęt ! No i odpowiedz sobie na podstawowe pytanie czy podoba Ci się dźwięk V-ki czy rzędowej czwórki bo charakterystyka tych silników jest zupełnie inna. -- Martec - Jelenia Góra ..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does ! ..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg ..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg |
|
Data: 2010-12-29 14:51:06 | |
Autor: Kopyt | |
Coś mocniejszego na sezon | |
Użytkownik "[]v[]artec" <mb2@WYTNIJo2.pl> napisał Generalnie dobre typy na następny sprzęt ! No i odpowiedz sobie na Moze sie czepiam, ale skoro juz pisac to precyzyjnie -- co ma dzwiek silnika do charakterystyki? Napisz lepiej, ze V i R4 roznia sie w wielu aspektach. Jednym z nich jest dzwiek. Innym sa przebiegi krzywych moc/moment w funkcji obrotow dla obydwu rodzajow silnikow. I jednemu i drugiemu trzeba sie przyjrzec i juz. Pozdro Pawel SVSZ & SC33'98 |
|