Co¶ mocno wyspecjalizowane to forum ...

Data: 2009-09-05 22:07:42
Autor: witek
Co¶ mocno wyspecjalizowane to forum ...
Monika wrote:
Chyba się wyj±tkowo mocno specjalizujecie, spece od prawa na tym
forum...

Tak ogólnie to ci się co¶ pozaj±czkowało.
Każdy czyta i odpowiada na te posty na które ma czas i ochotę.
Z tak± postaw± roszczeniow± to rzeczywiscie można cię tylko do diabła odesłać.

> Je¶li tak, to po kiego to forum?!?

zgadnij?

Data: 2009-09-07 02:11:22
Autor: Monika
witek pisze:

Z tak± postaw± roszczeniow± to rzeczywiscie można cię tylko do diabła odesłać.

Moja postawa nie od razu była taka, jaka jest. Wysłałam swój post raz - cisza, dopiero za drugim razem odezwał się jedynie Gotfryd. I ty nazywasz to postaw± roszczeniow±? Chyba bardziej "rozczarowaniow±".
Czy próbowałe¶ mi pomóc, skoro poczułe¶ się tak urażony? Dopiero moja krytyka wyci±gnęła Cię z ukrycia... Więc sam chyba rozumiesz, że nie bardzo mam za co Ci dziękować, ani nikomu oprócz Gotfryda...

Monika

Data: 2009-09-06 19:48:26
Autor: witek
Monika wrote:
witek pisze:

[...]

Do kwadratu.

Czy próbowałe¶ mi pomóc, skoro poczułe¶ się tak urażony?

Nie. Bo nikt tu nie dyżuruje i nie czyta wszystkich postów, a jak czyta to nie na wszystkie mu się chce odpowiedzieć. Wariatów, po za kilkoma wyj±tkami to nie ma.

Dopiero moja krytyka wyci±gnęła Cię z ukrycia...

bo dopiero wtedy przycztałem twój post

Więc sam chyba rozumiesz, że nie bardzo mam za co Ci dziękować, ani nikomu oprócz Gotfryda...

Alez ja od ciebie żadnych podziękowań nie oczekuję. Inni też nie. To co robi± robia to dla samych siebie, a nie za podziękę.

Je¶li nikt nie odpowiedział, to znaczy, że nie wiedział lub mu się nie chciało.
przyjmij do wiadomo¶ci, że obowi±zku odpowiadania na twoje posty nie ma.

Data: 2009-09-07 04:10:07
Autor: Monika
witek pisze:

Je¶li nikt nie odpowiedział, to znaczy, że nie wiedział lub mu się nie chciało.
przyjmij do wiadomo¶ci, że obowi±zku odpowiadania na twoje posty nie ma.

No widzisz... Sam potwierdziłe¶ moje słowa o wysokiej specjalizacji, albo ignorancji, że o braku dobrej woli nie wspomnę, tego forum. Ups - przepraszam - grupy dyskusyjnej...
A do której grupy Ty się zaliczasz - do tej, którzy nie wiedz±, czy do tej, którym się nie chciało?

Monika

P.S. I dziękuję za zwrócenie uwagi. Następnym razem, kiedy będę pisała na grupę, postaram się pamiętać, że mój problem może być zlekceważony. Ale cóż, każdy kij ma dwa końce...

Data: 2009-09-07 11:17:54
Autor: Roman Rumpel
Monika pisze:

P.S. I dziękuję za zwrócenie uwagi. Następnym razem, kiedy będę pisała na grupę, postaram się pamiętać, że mój problem może być zlekceważony.

Na tym wła¶nie polega specyfika grup dyskusyjnych.
Naiwno¶ci± jest oczekiwać, ze każde pytanie zostanie zauważone i odpowiedziane, a uznawane jest za niegrzeczne domaganie się odpowiedzi i złoszczenie się, że się jej nie dostaje. Tu jest usenet, tu się nie bierze jeńców.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl
"Bo jakby¶ czytał od przodu to byłby to najzwyklejszy pamiętnik a tak

Data: 2009-09-07 15:49:31
Autor: Adam KĹ‚obukowski
CoĹ› mocno wyspecjalizowane to forum.. .
Monika wrote:
witek pisze:

Jeśli nikt nie odpowiedział, to znaczy, że nie wiedział lub mu się nie
chciało.
przyjmij do wiadomości, że obowiązku odpowiadania na twoje posty nie ma.

No widzisz... Sam potwierdziłeś moje słowa o wysokiej specjalizacji,
albo ignorancji, ĹĽe o braku dobrej woli nie wspomnÄ™, tego forum. Ups -
przepraszam - grupy dyskusyjnej...
A do ktĂłrej grupy Ty siÄ™ zaliczasz - do tej, ktĂłrzy nie wiedzÄ…, czy do
[...]

Moniko, to jest publiczna grupa dyskusyjna. Oznacza to, ĹĽe kaĹĽdy moĹĽe na
nią wysłać co mu się podoba - więc każdy odpowiada na posty wedle
swojego chcenia lub wiedzy (lub jeszcze innych kryteriĂłw). Tym nie
mniej, Twoje problemy opisane w Twoich postach - nie są dla większości
piszących i czytających tę grupę tak palące jak ich własne prywatne
problemy. Widać twoje posty nie zaciekawiły lub nie zwróciły uwagi osób
potrafiÄ…cych ci pomĂłc, lub teĹĽ po prostu nikt (poza wspomnianym
wcześniej Gotfrydem) tego nie potrafił.

Dodam jeszcze, ĹĽe wypominanie jak to nikt tu nie potrafi/nie chce/nie
umie pomĂłc jest uwaĹĽane (na grupach dyskusyjnych) za objaw chamstwa i
braku wychowania. Odpowiadające i czytające twój post osoby poświęcają
swój, często bardzo cenny czas, zaś po twojej stronie leży takie
sformuowanie problemu aby chciały ci pomóc. W końcu robią to całkowicie
za darmo - nie oczekuj więc że tą pomoc dostaniesz, lub będzie ona
cokolwiek warta - to jest grupa w większości nie znających się bliżej
osób, a nie instytucja powołana ku rozwiązywaniu Twych problemów.

Adam KĹ‚obukowski

Data: 2009-09-07 17:55:06
Autor: SQLwysyn
Co¶ mocno wyspecjalizowane to forum...
Użytkownik "Monika" <m.korbecki@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h81q4t$cuq$1newsread.aster.pl...

P.S. I dziękuję za zwrócenie uwagi. Następnym razem, kiedy będę pisała na grupę, postaram się pamiętać, że mój problem może być zlekceważony.

A co sama wnioslas na grupe? Roscic sobie odpowiedzi od innych moze raczej tylko staly jej uczestnik a nie okazjonalny poszukiwacz darmowych porad.
Pokory troche, dziecko.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-08 12:32:32
Autor: Jacek_P
Monika napisal:
Moja postawa nie od razu była taka, jaka jest. Wysłałam swój post raz - cisza,

No i co w zwiazku z tym? Ktos ma obowiazek odpowiadac na twoje posty?
Skoro cisza, to trzeba czekac. Moze ktos sie zainteresuje za kilka dni.
A jak chcesz na juz to wlasciwym kierunkiem jest kancelaria prawna.

dopiero za drugim razem odezwał się jedynie Gotfryd.

Bo jego to zainteresowalo. Innych nie. I nic ci do tego.

I ty nazywasz to postaw± roszczeniow±?

Oczywiscie, ze roszczeniowa. Wyjdz na ulicy, wykrzycz swoj post
i zadaj uwagi od przechodniow. Uzyskasz ja?

Chyba bardziej "rozczarowaniow±".

Twoje rozczarowanie, twoj problem. Swiat nie kocha ciebie
i twoich problemow.
--
Pozdrawiam,

Jacek