Cos na chłod za oknem...obejrzec do kon ca zeby nie bylo gadania

Data: 2011-11-09 13:15:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Cos na chłod za oknem...obejrzec do kon ca zeby nie bylo gadania
Tytus napisał(a):
Siemka
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

eee nie pokazala cyckow, nie wiem skad ta niechec

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-09 06:29:36
Autor: Szuwarek
On 9 Lis, 13:15, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
Tytus napisał(a):

> Siemka
>http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

eee nie pokazala cyckow, nie wiem skad ta niechec

To był Tytus, a nie poznałe¶ bo wydepilował plecy, a on wstydliwy jest
i nie chciał epatować biustem

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-11-10 21:57:04
Autor: Songoku
Cos na chłod za oknem...obejrzec do kon ca zeby nie bylo gadania

eee nie pokazala cyckow, nie wiem skad ta niechec

jak żyć Panie Tytusie? jak żyć?

--
_______
Songoku

Cos na chłod za oknem...obejrzec do kon ca zeby nie bylo gadania