Cos na ch³od za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania

Data: 2011-11-09 00:08:23
Autor: Tytus
Cos na ch³od za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania
Data: 2011-11-09 01:04:46
Autor: Monster
Cos na ch³od za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania
On 9 Lis, 09:08, Tytus <vtr10...@o2.pl> wrote:
Siemkahttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

Fajnie zrobione,ale przez ten mebel na koñcu  od razu ma byæ TG?:-P
--
Tomek
Ch³odu nie ma,ca³y tydzieñ orka Dnieprem.

Data: 2011-11-09 09:35:41
Autor: AZ
Cos na chłod za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania
On 2011-11-09, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:
Siemka
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

W ktorej hali robi ta pani mechanik bo jakos mi chyba umkla??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-09 11:23:30
Autor: Magic
W dniu 2011-11-09 09:08, Tytus pisze:
Siemka
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

Eee, przekombinowali z tą zmianą w ciągnik, no i myślałem że przejedzie POD monster truckiem :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-11-09 02:32:40
Autor: Tytus
Cos na ch³od za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania
Siemka

***Magic
Eee, przekombinowali z t± zmian± w ci±gnik, no i my¶la³em ¿e
przejedzie
 POD monster truckiem :)

Pod monsterem to kombinujemy z moja miata zeby przejechac - ale to juz
pod tym nowym - ale o tym cicho sza :)

Data: 2011-11-09 10:24:56
Autor: AZ
On 2011-11-09, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:
Siemka
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

Eee, przekombinowali z tą zmianą w ciągnik, no i myślałem że przejedzie POD monster truckiem :)

Typowy precel ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-09 13:15:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Tytus napisał(a):
Siemka
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

eee nie pokazala cyckow, nie wiem skad ta niechec

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-09 06:29:36
Autor: Szuwarek
Cos na ch³od za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania
On 9 Lis, 13:15, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
Tytus napisa³(a):

> Siemka
>http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

eee nie pokazala cyckow, nie wiem skad ta niechec

To by³ Tytus, a nie pozna³e¶ bo wydepilowa³ plecy, a on wstydliwy jest
i nie chcia³ epatowaæ biustem

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-11-10 21:57:04
Autor: Songoku
Cos na chłod za oknem...obejrzec do kon ca zeby nie bylo gadania

eee nie pokazala cyckow, nie wiem skad ta niechec

jak żyć Panie Tytusie? jak żyć?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-09 17:16:50
Autor: Arbiter
Cos na chlod za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania

Uzytkownik "Tytus" <vtr1000f@o2.pl> napisal w wiadomosci news:6fccffe8-9067-48fb-83a1-4872715233dcm7g2000vbc.googlegroups.com...
Siemka
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

1. NTG
2. Nie dodales, ze audycja zawiera lokowanie produktu

Data: 2011-11-09 16:26:40
Autor: AZ
On 2011-11-09, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:

1. NTG

Na koncu jest laska na moturze.

2. Nie dodales, ze audycja zawiera lokowanie produktu

Myjnia za 18 PLN? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-09 20:01:11
Autor: Qlfon
Cos na chłod za oknem...obejrzec do kon ca zeby nie bylo gadania
W dniu 2011-11-09 09:08, Tytus pisze:
Siemka
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xq-Vil8MB98#!

Tytus, a nie przyjmujecie czasem do pracy? Fajne zabawki macie w tej robocie:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Cos na ch³od za oknem...obejrzec do konca zeby nie bylo gadania