Coś nowego ciekawego w serialach ?

Data: 2009-11-02 16:24:57
Autor: Tiber
Coś nowego ciekawego w serialach ?
Silly, silly BearBag nabazgrału:

Ktos cos poleci, moze mniej znanego ?

"Sons of Anarchy" jest cały czas dobre, Dollhouse staje na nogi. W
styczniu startuje nowe "Damages", a pojutrze premiera "V". I jak już
ktoś powiedział: od marca "Breaking Bad".

--
tbr

Data: 2009-11-02 08:27:26
Autor: BearBag
Coś nowego ciekawego w serialach ?

"Sons of Anarchy" jest cały czas dobre,

widzialem pierwszy sezon, trzyma jakis poziom ale wybitne to nie jest.
Jak puszczą calosc drugiej serii to obejrze bo tak z tygodniowymi
przerwami sie nie chce zaczynać. Nie tego typu serial.

Dollhouse staje na nogi. W
styczniu startuje nowe "Damages", a pojutrze premiera "V".

poczekamy, zobaczymy :)

ktoś powiedział: od marca "Breaking Bad".

Przekonaliscie mnie, od tego zaczne.

Data: 2009-11-02 17:59:44
Autor: Tiber
Coś nowego ciekawego w serialach ?
Silly, silly BearBag nabazgrału:

"Sons of Anarchy" jest cały czas dobre,

widzialem pierwszy sezon, trzyma jakis poziom ale wybitne to nie jest.

Jak chcesz wybitny poziom to wróć do serii HBO, które mogłeś przegapić:
Carnivale, Deadwood i takie tam.

--
tbr

Data: 2009-11-02 16:41:16
Autor: Quentin

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał:
"Sons of Anarchy" jest cały czas dobre

A mnie zaczął męczyć na parę odcinków przed końcem pierwszej serii. Gdy qbtnqnyv fvę m Znwnzv tempo siadło i zaczęli baaardzo przynudzać. To jakoś 9 odcinek był i mam wrażenie, że w jego okolicach dostali pełny sezon i trza było coś dokręcić. No i zaczęły się nudne dyskusje, a skończyła akcja.

Mam nadzieję, że drugi sezon to zmieni, choć na razie początek pierwszego odcinka jakoś nic ciekawego nie zapowiada.

Poza tym to bardzo fajny serial, ale trzeba mieć sporą dozę pobłażliwości do rzeczy typu w jednym miasteczku trzy gangi i jeszcze pornowytwórnia itd. Nie mówiąc o dość karkołomnym pomyśle handlowania z IRA.

Data: 2009-11-02 07:46:45
Autor: neuro
On 2 Lis, 16:41, "Quentin" <quent...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Tiber" <pra_an...@poczta.onet.pl> napisał:

> "Sons of Anarchy" jest cały czas dobre

   Tak, wprowadzenie nazioli i Heńka Rollinsa dodalo znów pikanterii w
S2.
Najwyższy czas ;)

pozdr
p.