Coś nowego nie gors zego niż SE D750

Data: 2010-01-18 22:20:01
Autor: Grzegorz Krukowski
Coś nowego nie gors zego niż SE D750
Wypadłem już z ,,obiegu'' komórkowego a zaczynam szukać następcy dla
SE D750, który to telefon, wraz z programem MyPhoneExplorer,
całkowicie mnie zadawala i jest poziomem odniesienia dla nowego modelu
- nie może być gorzej. A czego szukam?

Wymagania:
 * powinnien być przede wszystkim telefonem,
 * w miarę możliwości z klapką, na pewno nie slider;
 * podstawowa obsługa powinna być możliwa w rękawiczkach, czyli duże
przyciski (podstawowa obsługa: odbieranie połączeń, wybór pozycji z
książki telefonicznej, wpisanie numeru)
 * przyzwoity aparat ~2MPix
 * dobre radio
 * przyzwoity grajek MP3
 * latarka
 * przyzwoity terminarz
 * dobry soft do steroawnia tym wszystkim z komputera.

Ma ktoś z Was jakąś propozycję? W ciemno brałbym jakiegoś innego SE
ale te klawiatury to są robione dla małych Chinek chyba.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-01-19 07:43:07
Autor: MAG
Coś nowego nie gorszego niż SE D750
Ja jako następcę modelu wymienionego wziołem SE C902 i jestem zadowolony, chociarz rzczywiście przyciski są maławe

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4784 (20100118) __________