Cos nowego w Optima ?

Data: 2012-07-16 13:02:44
Autor: Waldek
Cos nowego w Optima ?
Dostalem sms ze czeka na mnie mail po zalogowaniu
ale nie mam teraz dostepu do tokena - cos nowego moze ?

Pozdrawiam

Data: 2012-07-16 13:18:00
Autor: lolekanabolek
Cos nowego w Optima ?
W dniu 2012-07-16 13:02, Waldek pisze:
Dostalem sms ze czeka na mnie mail po zalogowaniu
ale nie mam teraz dostepu do tokena - cos nowego moze ?

też dostałem info na maila, że czeka na mnie informacja w ichniejszej poczcie wewnętrznej,
loguje się i patrzę i nic, nie ma żadnej nowej wiadomości

Marcin

Data: 2012-07-16 14:12:41
Autor: Q
Cos nowego w Optima ?
[...]

Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
Na cholere dupe zawracaja.
I to jeszcze z rana.

Data: 2012-07-16 05:25:52
Autor: luc
Cos nowego w Optima ?
On 16 Lip, 14:12, "Q" <n...@spam.org> wrote:

> [...]
> poczcie wewnętrznej,
> loguje się i patrzę i nic, nie ma żadnej nowej wiadomości

Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.

Dostałem już dwa sms'y, ale nie chciało mi się logować. A przysłali
to:

==============================Witamy serdecznie!
Wkrótce, bo 14 lipca oprocentowanie na Twojej lokacie jednodniowej
zmieni się na 5% i nie będzie to już najlepszy produkt w naszej
ofercie.
Dbając o Twoje zyski proponujemy abyś ulokował swoje oszczędności na
jednym z naszych trzech bardzo atrakcyjnie oprocentowanych produktów:

Lokata 6% na 6 miesięcy, która wypłaca aż 5,6%w przypadku zerwania
przed czasem. Dostępna wyłącznie w Centrum Obsługi Klienta tylko dla
naszych pierwszych Klientów
Gwarantowane 5,8% na Koncie Oszczędnościowym aż do końca roku 2012! 0
zł za wszystkie przelewy - to najbardziej elastyczne Konto
Oszczędnościowe na rynku
6,5 na Polisolokacie na 12 miesięcy. Nasza nowa Polisolokata 5,27% na
12 miesięcy to tyle, co 6,5% na standardowej lokacie.

Zadzwoń już dziś do naszego Centrum Obsługi Klienta i skorzystaj z
możliwości osiągania większych zysków (jesteśmy do Twojej dyspozycji
od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00 pod numerami 801 280 280,
22 574 37 00).
Życzymy kolejnych miesięcy stabilnych zysków!
Zespół BGŻOptima
==============================
pzdrwm
luc

Data: 2012-07-16 14:32:59
Autor: lolekanabolek
Cos nowego w Optima ?

===============================
Witamy serdecznie!
Wkrótce, bo 14 lipca oprocentowanie na Twojej lokacie jednodniowej
zmieni się na 5% i nie będzie to już najlepszy produkt w naszej
ofercie.

dziwne, bo dzisiaj mamy 16 lipiec a u mnie nadal na lokacie jednodniowej jest 5,8%, przed chwilą sprawdzałem

Marcin

Data: 2012-07-16 10:40:59
Autor: Clegan
Cos nowego w Optima ?
On 16 Lip, 14:32, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:

dziwne, bo dzisiaj mamy 16 lipiec a u mnie nadal na lokacie jednodniowej
jest 5,8%, przed chwilą sprawdzałem

Tabela oprocentowania mówi jasno, że od 14 lipca jest 5%.
Na to co pokazuje system się nie patrz, bo mają jakiegoś
przedpotopowego dinozaura.

Wychodzi na to, że lepiej jest zlikwidować jednodniowe i wpłacić
wszystko na główny rachunek, a najlepiej w ogóle się z tego banku
wynieść.

Data: 2012-07-16 20:10:10
Autor: Krzysztof
Cos nowego w Optima ?

wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
5,8% na koncie oszczednosciowym  jest dobra oferta w stosunku do lokat, jak nie chce sie lub nie mozna zamrazac gotowki na pare miesiecy. Jest cos lepszego na rynku nie otwierajac kolejnego konta osobistego?

Data: 2012-07-17 07:02:00
Autor: jureq
Cos nowego w Optima ?
Dnia Mon, 16 Jul 2012 10:40:59 -0700, Clegan napisał(a):

Tabela oprocentowania mówi jasno, że od 14 lipca jest 5%. Na to co
pokazuje system się nie patrz, bo mają jakiegoś przedpotopowego
dinozaura.
Ale oni chyba odsetki za 14 i 15 naliczyli już 13-ego według starej stopy procentowej. Nie sądzę żeby zdecydowali się na korygowanie.

Data: 2012-07-16 22:41:57
Autor: osa
Cos nowego w Optima ?
W dniu 2012-07-16 14:12, Q pisze:
[...]

Również należę do grupy wyróżnionych niewidzialną wiadomością w serwisie ;) No ale to pewnie kara za wyzerowanie konta ;)

Data: 2012-07-17 18:31:51
Autor: Damian News
Cos nowego w Optima ?
Witam

Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:ju10fu$nac$1node1.news.atman.pl...
[...]

Odpowiedź z banku:

Szanowny Panie
Dziękuję za przesłanie wiadomości.
Uprzejmie informuję, że nastąpił błąd z naszej strony, sms nie powinien zostać do Pana wysłany.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

Data: 2012-07-18 11:37:08
Autor: lolekanabolek
Cos nowego w Optima ?
W dniu 2012-07-16 14:12, Q pisze:
Dostalem sms ze czeka na mnie mail po zalogowaniu
ale nie mam teraz dostepu do tokena - cos nowego moze ?

te� dosta�em info na maila, �e czeka na mnie informacja w ichniejszej
poczcie wewn�trznej,
loguje si� i patrz� i nic, nie ma �adnej nowej wiadomo�ci

Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
Na cholere dupe zawracaja.
I to jeszcze z rana.

hehe, dzisiaj znowu dałem się nabrać ;-((
chyba jaja sobie z nas robią

Marcin

Data: 2012-07-18 03:08:14
Autor: luc
Cos nowego w Optima ?
On 18 Lip, 11:37, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2012-07-16 14:12, Q pisze:>>> Dostalem sms ze czeka na mnie mail po zalogowaniu

> Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
> Na cholere dupe zawracaja.
> I to jeszcze z rana.

hehe, dzisiaj znowu dałem się nabrać ;-((
chyba jaja sobie z nas robią

Znowu SMS. Ale za to przypomniało, że lokaty trzeba zerwać...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-18 18:25:58
Autor: osa
Cos nowego w Optima ?
wrote:
hehe, dzisiaj znowu dałem się nabrać ;-((
chyba jaja sobie z nas robią

Znowu SMS. Ale za to przypomniało, że lokaty trzeba zerwać...

Również dostałem smsa i znów niewidzialna wiadomość w systemie... może testują wypływ wielu jednoczesnych logowań na sprawność ich systemu ;)

Cos nowego w Optima ?