Coś o bobrach

Data: 2011-11-08 13:23:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Coś o bobrach
GRYFINO. Mobilne przegrody, których montaż kończy się na Odrze, to jeden z elementów budowanego systemu ochrony przeciwpowodziowej miasta. Nowe wały mają być odporne m.in. na działalność bobrów. Przegrody, jak tłumaczą specjaliści, będą używane w sytuacji nagłego wezbrania wód.
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20111108&id=main

A ja pamiętam śmichy i chichy z wypowiedzi prezydenta podczas ostatniej powodzi. Prezydent mówił coś o tym, że bobry niszczą wały ochronne.

Data: 2011-11-08 17:06:57
Autor: stevep
Coś o bobrach

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w  wiadomości news:4eb91f34$0$8442$65785112news.neostrada.pl...

A ja pamiętam śmichy i chichy z wypowiedzi prezydenta podczas ostatniej  powodzi. Prezydent mówił coś o tym, że bobry niszczą wały ochronne.

Teraz śmichy i chichy ucichły. Gady i płazy nie mają do smiechu! Ziobro  nadchodzi! Ratuj się kto może! ;)

BBR
Mity padają jeden po drugim, Komorowski kwitnie, Kaczyński psieje.

--
stevep

Coś o bobrach