Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie

Data: 2011-11-26 20:16:56
Autor: Shrek
On 2011-11-26 20:07, Jan Strybyszewski wrote:

http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/RjREztD73dQ

Eee tam. Jakby mi si臋 chcia艂o nagrywa膰 ile razy mi podzi臋kowali albo ja komus to by z tego trylogia Tolkiena wysz艂a. Od dawna twierdze, 偶e 艣wi臋te wojny mi臋dzy kierowcami, kierowcami i rowerzystami oraz rowerzystami i pieszymi to g艂贸wnie w internecie si臋 tocz膮. Na codzie艅 da si臋 je\藕dzi膰 na luzie i co wi臋cej z roku na rok jest coraz kulturalniej.

Shrek.

Data: 2011-11-26 20:40:28
Autor: Jan Strybyszewski
On 2011-11-26 20:07, Jan Strybyszewski wrote:

[...]

To mia艂o byc pozytywne przes艂anie.... wbrew stereotypom wojen.
Jak widac material z ledwie 20 minut  na zakorkowanej DK7 w Krakowie.

A nagrywa sie samo

Data: 2011-11-26 21:06:40
Autor: Shrek
On 2011-11-26 20:40, Jan Strybyszewski wrote:

To mia艂o byc pozytywne przes艂anie.... wbrew stereotypom wojen.
Jak widac material z ledwie 20 minut na zakorkowanej DK7 w Krakowie.

No i jest. O rz膮d wielko艣ci wi臋cej jest sytuacji, 偶e kto艣 wpu艣ci/podzi臋kuje, ni偶 偶e odwinie numer/ja odwin臋 numer. A i te numery to na og贸艂 mocno nieumy艣lne - ten si臋 nie myli za k贸艂kiem, kto nie je藕dzi;) Rasowych burak贸w jest _stosunkowo_ jednak ma艂o (tylko, 偶e ich si臋 pami臋ta) - przynajmniej w DC.

Shrek.

Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie