Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie

Data: 2011-11-26 21:02:24
Autor: Irek N.
Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/RjREztD73dQ

No widzisz, a ja dzisiaj o mało nie podszedłem do gościa z samochodu WI coś tam...
Burak wjechał mi przed maskę - zdarza się, ale zacząłem być czujny. Następnie wjechał na parking z określonym kierunkiem ruchu (dobrze oznakowany) zupełnie odwrotnie niż znaki nakazują, po czym zaparkował na miejscu dla inwalidy. Z samochodu wysiadł gość w średnim wieku, zabrał paczkę z bagażnika i sprężystym krokiem poszedł w market.
Nie lubię ludzi mających cały świat w d. i aż mnie korciło zaczepić. Balem się tylko usłyszeć coś, po czym zupełnie mi ręce opadną.
__
Pzd,
Irek.N.

Data: 2011-11-26 22:57:03
Autor: Myjk
Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
Sat, 26 Nov 2011 21:02:24 +0100, Irek N.
do gościa z samochodu WI coś tam...

Może WPI, wtedy to mógł być DoQ... :P WI-cośtam nie ma. Reszta z "I" to WLI i WSI, a więc cokolwiek daleko od Wawy. :P

Mimo tego mam nadzieję, że niebawem wejdzie w końcu ustawa znosząca
obowiÄ…zek zmieniania tablic na te ze swojego wojewĂłdztwa (oraz
zatrzymywania tablic imiennych) i w końcu skończą się te głupie oceny po
tablicach rejestracyjnych. --
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-11-27 00:56:39
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
Powitanko,

 i w koĹ„cu skoĹ„czÄ… siÄ™ te gĹ‚upie oceny po
tablicach rejestracyjnych.

A co Ci to przeszkadza? Mi to zdecydowanie pomaga, widze LLU mam jak w banku, ze gosc sie bedzie wlekl 40 lewym pasem, wiec odrazu moge sie ustawic na prawym/srodkowym. Widze E, to wiem, ze jak LLU, tylko bardziej niebezpiecznie, a to zmiana pasa bez migacza, a to skret na zakazie, a to przyhamuje nie wiadomo po co. I ci z L na poczatku i E w momencie zmiany swiatla na zielone sa tym faktem tak zaskoczeni, ze przez minute zastanawiaja sie, czy to znaczy, ze mozna jechac, czy to moze jakis znak od Boga.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2011-11-27 20:10:16
Autor: Rafał Grzelak
Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
Pawel "O'Pajak" wrote:

Powitanko,

> [...]

w momencie zmiany swiatla na zielone sa tym faktem tak zaskoczeni, ze
przez minute zastanawiaja sie, czy to znaczy, ze mozna jechac, czy to

Do tego TK, ktorych na S7 trzeba wyprzedzac prawym pasem, oraz Rxx,
ktorym po prostu nie ufam i sie boje. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-27 21:23:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 27 Nov 2011 20:10:16 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

[...]

Każde województwo ma swój Kłobuck... [(c) Kenickie]

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-11-28 09:08:40
Autor: Grejon
W dniu 2011-11-27 21:10, Rafał Grzelak pisze:

Do tego TK, ktorych na S7 trzeba wyprzedzac prawym pasem, oraz Rxx,
ktorym po prostu nie ufam i sie boje. ;]

A weĽ ty się od Stasia od...stosunkuj :>

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-27 12:31:00
Autor: P.B.
Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
Dnia Sat, 26 Nov 2011 22:57:03 +0100, Myjk napisał(a):

WI-co¶tam nie ma. Reszta z "I" to WLI

Naprawdę? To wszytkie auta z ING u nas w firmie maj± lewe tablice?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie