Cos sie kroi

Data: 2011-09-25 16:33:28
Autor: Grajek
Cos sie kroi
Kupowac juz cukier, make i konserwy?

http://lotniczapolska.pl/ORZEL-11,21352

Data: 2011-09-25 16:45:55
Autor: u2
Cos sie kroi
W dniu 2011-09-25 16:33, Grajek pisze:
Kupowac juz cukier, make i konserwy?

http://lotniczapolska.pl/ORZEL-11,21352

E tam, w totka kupuja kupony jak szaleni, bo neci ich 50 melonow. O
wojnie nikt nie mysli.

Data: 2011-09-25 09:21:17
Autor: Antenka
Cos sie kroi
On 25 Wrz, 16:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-09-25 16:33, Grajek pisze:

> Kupowac juz cukier, make i konserwy?

>http://lotniczapolska.pl/ORZEL-11,21352

E tam, w totka kupuja kupony jak szaleni, bo neci ich 50 melonow. O
wojnie nikt nie mysli.

Zrobiłam zapas cukru ;-o)). Teraz dokupię sól, m±kę, cebulę i pyry! ;-
o))

Antenka

Data: 2011-09-25 18:24:57
Autor: u2
Cos sie kroi
W dniu 2011-09-25 18:21, Antenka pisze:
E tam, w totka kupuja kupony jak szaleni, bo neci ich 50 melonow. O
wojnie nikt nie mysli.
Zrobiłam zapas cukru ;-o)). Teraz dokupię sól, m±kę, cebulę i pyry! ;-
o))

A u was pyzy robia, czy kartacze ? :)

Data: 2011-09-25 10:42:05
Autor: Antenka
Cos sie kroi
On 25 Wrz, 18:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Zrobi am zapas cukru ;-o)). Teraz dokupi s l, m k , cebul i pyry! ;-
> o))

A u was pyzy robia, czy kartacze ? :) <

Pyzy mniam:-P!

Antenka

P.s. Każda dobra polska gospodyni, na wypadek wojny, powinna mieć
zapas soli, m±ki, cebuli, pyr i kaszy ;-).

Data: 2011-09-25 20:21:13
Autor: u2
Cos sie kroi
W dniu 2011-09-25 19:42, Antenka pisze:
P.s. Każda dobra polska gospodyni, na wypadek wojny, powinna mieć
zapas soli, m±ki, cebuli, pyr i kaszy ;-).

No i kałacha pod poduch± :)

Data: 2011-09-25 18:55:09
Autor: raff
Cos sie kroi

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:e5e734be-3d23-420a-8023-f178134aaf9bdk6g2000vbb.googlegroups.com...
On 25 Wrz, 16:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

wojnie nikt nie mysli.

Zrobiłam zapas cukru ;-o)). Teraz dokupię sól, m±kę, cebulę i pyry! ;-

No i gzik ze szmatk± ;-)

R.

Data: 2011-09-25 10:43:18
Autor: Antenka
Cos sie kroi
On 25 Wrz, 18:55, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:e5e734be-3d23-420a-8023-f178134aaf9bdk6g2000vbb.googlegroups.com...

On 25 Wrz, 16:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> wojnie nikt nie mysli.

Zrobiłam zapas cukru ;-o)). Teraz dokupię sól, m±kę, cebulę i pyry! ;-

Cooo? :-o Z jak± szmatk± Raffek, z jak± szmatk± he? :-D

Antenka

Data: 2011-09-25 19:52:26
Autor: jadrys
Cos sie kroi
On 25 Wrz, 16:45, u2<u...@o2.pl>  wrote:
W dniu 2011-09-25 16:33, Grajek pisze:

Kupowac juz cukier, make i konserwy?
http://lotniczapolska.pl/ORZEL-11,21352
E tam, w totka kupuja kupony jak szaleni, bo neci ich 50 melonow. O
wojnie nikt nie mysli.
Zrobiłam zapas cukru ;-o)). Teraz dokupię sól, mąkę, cebulę i pyry! ;-
o))

No i gzik ze szmatkÄ… ;-)

R.

Nie, - z glonkiem... :-D

Data: 2011-09-25 10:59:57
Autor: Antenka
Cos sie kroi
On 25 Wrz, 19:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-09-25 18:55, raff pisze:

> Zrobiłam zapas cukru ;-o)). Teraz dokupię sól, m±kę, cebulę i pyry! ;-
> o))

> No i gzik ze szmatk± ;-)

> R.

Nie, - z glonkiem... :-D

Grajek ma rację. Co¶ wisi w powietrzu, a na dowód tego za moment co¶
wrzucę na psp. :-((

Antenka

Data: 2011-09-25 20:09:58
Autor: jadrys
Cos sie kroi

On 25 Wrz, 16:45, u2<u...@o2.pl>    wrote:
[...]

wrzucÄ™ na psp. :-((

Antenka

E tam, - to tylko ciężka, przedwyborcza atmosfera... ZresztÄ… sztucznie tworzona przez media.. ;-) Te sĹ‚owa Tuska o pilnym zwoĹ‚aniu rady gospodarczej wyglÄ…dajÄ… i brzmiÄ… groteskowo. - Facet chce pokazać jakim jest  dobrym i kompetentnym premierem.

Data: 2011-09-26 03:05:01
Autor: stevep
Cos sie kroi
Dnia 25-09-2011 o 18:21:17 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 25 Wrz, 16:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

wojnie nikt nie mysli.

Zrobiłam zapas cukru ;-o)). Teraz dokupię sól, m±kę, cebulę i pyry! ;-

Lepiej kup oleum i nalej go do głupiego łba.  :D

--
stevep

Data: 2011-09-26 03:09:22
Autor: Antenka
Cos sie kroi
On 26 Wrz, 03:05, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Lepiej kup oleum i nalej go do głupiego łba.  :D<

Olej mam. Z pyr i m±ki zrobię plendze. Prymitywie, tobie potrzebny
oleum. Skrzypisz na każdym kroku, stary pryku! :-o))

Antenka

Data: 2011-09-26 16:05:34
Autor: stevep
Cos sie kroi

[...]