Cos trzeba zrobic z tym rzadem

Data: 2010-10-16 13:57:26
Autor: Drukasz
Cos trzeba zrobic z tym rzadem
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

Data: 2010-10-16 14:15:55
Autor: dK

Użytkownik "Drukasz" <druk@s.pl> napisał w wiadomości news:4cb99328$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

Trzeba czarne koszule Towarzysza Kaczyńskiego wysłać na Belweder!

dK

Data: 2010-10-16 14:24:24
Autor: raff
W dniu 2010-10-16 14:15, dK pisze:

Użytkownik "Drukasz" <druk@s.pl> napisał w wiadomości
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

Trzeba czarne koszule Towarzysza Kaczyńskiego wysłać na Belweder!

dK

O, nastepny z "czarnymi koszulami".

Michnik bylby z was dumny.

Zmobilizujcie pionierow z czerwonymi chustami. "Slawa Stalinu"

R.

Data: 2010-10-16 14:35:57
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.10.2010 13:57, Drukasz pisze:
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

To nie wina rządu tylko ustroju lub, jak kto woli, reżimu "demokratyczngo".

Zonglowanie partiami niczego nie zmieni, a jest wręcz tym partiom na rękę. One zawsze się nachapią (co cztery lata) a lemingi dalej bedą się żarły między sobą, dorabiając na zmianę to PIS to PO czasem SLD czy PSL.
Najłatwiej to zauważyć, gdy same parti nie wiedzą, czy są prawicą czy lewicą, W końcu to na jedno wychodzi.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-10-16 14:54:45
Autor: pluton
Cos trzeba zrobic z tym rzadem
> Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

To nie wina rządu tylko ustroju lub, jak kto woli, reżimu
"demokratyczngo".

To co, musimy wskrzesić PZPR i pierwszego sekretarza. Może jakiś model
koreański ?
Wariat chyba by to poparł, bo ceni Gierka.

Nullification

Data: 2010-10-16 23:11:43
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.10.2010 14:54, pluton pisze:
[...]

Tak naprawdę, to chodzi o trzymanie całej włądzy w jednym ręku.
Może to być PZPR, car, król, faraon i inni, wązne żeby odpowiedzialność była związana z konkretnym i ponoszącym odpowiedzialność szefem państwa.
Wiem, to nazywa się dyktatura, ale jest to jedyny sprawdzony przez tysiąclecia system i nic na to nie poradzimy.

Z różnych wcześniejszych dyktatur, dyktatura proletariatu (tu PZPR), jakkolwiek siermiężna, była najbardziej przyjazna zwykłemu obywatelowi.
Zaletą jej było to, że nie było ryzyka trafienia na jakiegoś Hitlera czy innego szaleńca, a ponadto to, że jednak to szeregowi obywatele byli podmiotem a nie prolami utrzymującymi klasę właścicieli.

Data: 2010-10-16 14:37:56
Autor: bolek
Cos trzeba zrobic z tym rzadem

Użytkownik "Drukasz" <druk@s.pl> napisał w wiadomości news:4cb99328$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

A to w Polsce jest jeszcze jakiś rząd ???
Jestem zdumiony !
Jedynym ich zajęciem jest promowanie geszeftów
kolegów Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

bolek

Data: 2010-10-16 14:42:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb99ca7$0$27047$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A jaki geszeft zrobił Chlebowski?

Data: 2010-10-16 14:55:47
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb99dc3$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dola z geszeftów jakie kręcą jego koledzy.

Data: 2010-10-16 14:56:02
Autor: pluton
> [...]

Jestem zdumiony !
Jedynym ich zajęciem jest promowanie geszeftów
kolegów Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

Każdy rzšd ma sqoje hobby: poprzedni na przykład tworzył afery, żeby
je potem wykryć.

Nullification

Data: 2010-10-16 15:10:22
Autor: dK

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9c81s$lq9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kolegów Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

Każdy rzšd ma sqoje hobby: poprzedni na przykład tworzył afery, żeby

A obecny musi tą fabrykacje afer teraz, niestety za nasze pieniadze, oraportować w komisjach.

dK

Data: 2010-10-16 15:19:09
Autor: raff
W dniu 2010-10-16 15:10, dK pisze:

> [...]

A to w Polsce jest jeszcze jakiś rząd ???
Jestem zdumiony !
Jedynym ich zajęciem jest promowanie geszeftów
kolegĂłw Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

[...]

"Oraportowac" powiadasz ?

Ja myslalem ze to sie inaczej nazywa.

Zreszta kolezanka Sawicka nazwala to "kreceniem lodow".

R.

Data: 2010-10-16 15:39:22
Autor: dK

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9c8om$pt4$1news.onet.pl...
> [...]

je potem wykryć.

--
A obecny musi tą fabrykacje afer teraz, niestety za nasze pieniadze,

Efektem działania komisji jest raport.
Nie wspomnę już jak nazywają to ci których dotyczą polityczne konsekwencje wynikające z opisania nadużyć jakich dopuściła się poprzednia ekipa.

dK

Data: 2010-10-16 15:46:35
Autor: raff
[...]

A efektem dzialania Sawickiej i Misiaka co jest ?

Bo chyba nie raport ?

R.

Data: 2010-10-16 14:51:27
Autor: pluton
Cos trzeba zrobic z tym rzadem
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

E, chyba nie. Gdyby tak bylo, to opozycja podniosla by alarm,
a nie biegała za krzyżykami.

Nullification

Data: 2010-10-16 15:04:09
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 13:57, Drukasz pisze:
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

To żaden rząd, to jest nierząd :)

Data: 2010-10-16 15:58:29
Autor: cirrus
Cos trzeba zrobic z tym rzadem
Użytkownik "Drukasz" <druk@s.pl> napisał w wiadomości news:4cb99328$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

A kto z ciebie zrobił kretyna?

--
stevep

Data: 2010-10-16 18:36:41

[...]