Cos trzeba zrobic z tym rzadem

Data: 2010-10-16 14:37:56
Autor: bolek
Cos trzeba zrobic z tym rzadem

Użytkownik "Drukasz" <druk@s.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cb99328$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

A to w Polsce jest jeszcze jaki¶ rz±d ???
Jestem zdumiony !
Jedynym ich zajęciem jest promowanie geszeftów
kolegów Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

bolek

Data: 2010-10-16 14:42:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Cos trzeba zrobic z tym rzadem

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cb99ca7$0$27047$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A jaki geszeft zrobił Chlebowski?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-10-16 14:55:47
Autor: bolek
Cos trzeba zrobic z tym rzadem

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cb99dc3$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dola z geszeftów jakie kręc± jego koledzy.

Data: 2010-10-16 14:56:02
Autor: pluton
> [...]

Jestem zdumiony !
Jedynym ich zajęciem jest promowanie geszeftów
kolegów Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

Każdy rząd ma sqoje hobby: poprzedni na przykład tworzył afery, żeby
je potem wykryć.

Nullification

Data: 2010-10-16 15:10:22
Autor: dK
Cos trzeba zrobic z tym rzadem

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9c81s$lq9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kolegów Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

Każdy rząd ma sqoje hobby: poprzedni na przykład tworzył afery, żeby

A obecny musi t± fabrykacje afer teraz, niestety za nasze pieniadze, oraportować w komisjach.

dK

Data: 2010-10-16 15:19:09
Autor: raff
W dniu 2010-10-16 15:10, dK pisze:

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Niszczy panstwo, rozwala gospodarke i robi z ludzi dziadow.

A to w Polsce jest jeszcze jakiĹ› rzÄ…d ???
Jestem zdumiony !
Jedynym ich zajęciem jest promowanie geszeftów
kolegĂłw Chlebowskiego i tym podobnej sitwy.

Każdy rzšd ma sqoje hobby: poprzedni na przykład tworzył afery, żeby
je potem wykryć.

--
A obecny musi tÄ… fabrykacje afer teraz, niestety za nasze pieniadze,
oraportować w komisjach.

"Oraportowac" powiadasz ?

Ja myslalem ze to sie inaczej nazywa.

Zreszta kolezanka Sawicka nazwala to "kreceniem lodow".

R.

Data: 2010-10-16 15:39:22
Autor: dK

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9c8om$pt4$1news.onet.pl...
> [...]

je potem wykryć.

--
A obecny musi tÄ… fabrykacje afer teraz, niestety za nasze pieniadze,

Efektem działania komisji jest raport.
Nie wspomnę już jak nazywają to ci których dotyczą polityczne konsekwencje wynikające z opisania nadużyć jakich dopuściła się poprzednia ekipa.

dK

Data: 2010-10-16 15:46:35
Autor: raff
[...]

Nie wspomnÄ™ juĹĽ jak nazywajÄ… to ci ktĂłrych dotyczÄ… polityczne
konsekwencje wynikające z opisania nadużyć jakich dopuściła się
poprzednia ekipa.

dK

A efektem dzialania Sawickiej i Misiaka co jest ?

Bo chyba nie raport ?

R.

Cos trzeba zrobic z tym rzadem