Cos w klimatach "Azumi" (feudalna Japonia)?

Data: 2011-01-20 11:15:46
Autor: Seoman
Cos w klimatach "Azumi" (feudalna Japonia)?
WRonX wrote:
Czesc.
"Azumi" (i "Azumi 2") wygrzebalem dawno temu przypadkowo w markecie z
boksu z tanimi Video-CD :)

Ja tak trochę nie na temat - polecam serię filmów Azjamanii - ja do tej pory widziałem:
Harakiri
Bunt
Kwaidan
Kill
Miecz zagłady
Lady Snowblood
Tony Takitani

Zrobiły na mnie wielkie wrażenie, zwłaszcza Bunt i Harakiri. Jedynym kiepskim z wymienionych jest Lady Snowblood, ale za to najbardziej zbliżona do Azumi :)

Pozdrawiam,
Seoman

Cos w klimatach "Azumi" (feudalna Japonia)?