Coś w stylu Suzuki Freewind?

Data: 2011-04-07 21:05:37
Autor: Andrzej
Coś w stylu Suzuki Freewind?

Użytkownik "Leszek" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:rhoticxoy3qw$.o7anw38233f8$.dlg40tude.net...
Witam. Przymierzam się do kupna motocykla w rodzaju szosowy/enduro - póki
co podoba mi się Suzuki Freewind (650cm3). Czy podzielicie się jakimiś
opiniami/spostrzeżeniami na jego temat,

To moje pierwsze moto, więc nie mam zbyt dużego doświadczenia. Prowadzi się jak rower, w lekkim terenie daje radę, pozycja wygodna, na manetkę reaguje proporcjonalnie. Jazda wolna windą jest dla mnie czysto przyjemnościowa, choć na motur wsiadłem ze względu na dojazdy do roboty. No i eksploatuję głównie na asfalcie, choć droga leśna czy łąka też się zdarza. Nie wiem jak z lansem, bo pod maka nie podjeżdżam, ale kilka osób już mnie zaczepiało pytając o moto.

--
Pozdrv!
Andrzej

Coś w stylu Suzuki Freewind?