Coś w tym jest

Data: 2012-01-21 00:13:11
Autor: V
Coś w tym jest
W dniu 2012-01-20 23:08, abc pisze:
Profesor od 1983 roku zajmuje się problematyką odkształcania i pękania
materiałów i struktur. Ma na koncie wiele publikacji, kilka poważnych
nagród, w tym wyróżnienie NASA. Kieruje w Akron w Ohio wydziałem
inżynierii.
Jest redaktorem naczelnym kwartalnika naukowego "Journal of Aersopace
Engineering." Nie jest więc człowiekiem, którego twierdzenia można tak
sobie
odrzucić.

Naukowiec twierdzi, że wprowadził do komputerów na uczelni parametry TU
154,
wprowadził dane lotu z materiałów komisji Millera. I wyszło, że skrzydło
nie
miało prawa się złamać w starciu z brzozą o średnicy 44-46 cm. Profesor
twierdzi też, że przeanalizował różne parametry, badania robił wielokrotnie
i za każdym razem wynik był taki sam.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/machala:_moj_problem_z_macierewiczem._cos_w_tym_jest_18465

"...nie ma poparcia w polskim środowisku naukowym..."
Tzn że co? Profesor wymyślił nową naukę? Polskie środowisko naukowe popiera to, co popierają główne środowiska naukowe na świecie, więc? Zapytam inaczej. Jeśli nie polskie, to którego środowisko naukowe popiera "nową naukę" profesora? Nie mów mi, że amerykańskie. Zauważ, że pod opracowaniem profesora nie podpisuje się oficjalnie NASA, czego publicystka stara się nie widzieć.

V.

Data: 2012-01-21 00:31:06
Autor: u2
Coś w tym jest
W dniu 2012-01-21 00:13, V pisze:
[...]

Maslo maslane, ubeku.

Data: 2012-01-21 00:50:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Coś w tym jest

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f19f93a$0$1275$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-01-21 00:13, V pisze:
[...]

Widzisz? Nie byłbyś ubekiem gdybyś w ciemno popierał pierdoły profesorka i supereksperta lotniczego Macierewicza. A tak musisz cierpieć, biedna zagubiona duszyczko, potępiona przez pisiorka.

Data: 2012-01-21 10:45:32
Autor: [HeÂŽSk]
CoÂś w tym jest
On Sat, 21 Jan 2012 00:50:18 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Widzisz? Nie byłbyś ubekiem gdybyś w ciemno popierał pierdoły profesorka i supereksperta lotniczego Macierewicza. A tak musisz cierpieć, biedna zagubiona duszyczko, potępiona przez pisiorka.

 biedaczek z tego u2. doskonale wie, ze ich teoria nie jest
 warta grama klakow z kota alika. wszyscy oni doskonale zdaja
 sobie sprawe, ze posrednia przyczyna katastrofy byla buta
 i zarozumialstwo kaczynskich. to ich oszolomskie postepowanie
 doprowadzilo do tej katastrofy. teraz szukaja na sile winnych.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Coś w tym jest