Coś w tym jest

Data: 2012-01-21 08:06:30
Autor: pluton
Coś w tym jest
Profesor od 1983 roku zajmuje się problematyką odkształcania i pękania

Dawniej był ( a może i dzisiaj jest) taki zwyczaj, że kontruktor
mostu podczas wykonywania prób obciążeniowych stawał pod sprawdzanym
mostem.

Mamy tutke na próby, mamy jaroslawa, bez watpienia 95 wiernych pisiaczkow
tez sie znajdzie a profesora raz dwa sie przeszkoli w pilotazu.

Nullification

Data: 2012-01-21 10:45:32
Autor: [HeÂŽSk]
CoÂś w tym jest
On Sat, 21 Jan 2012 08:06:30 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Mamy tutke na próby, mamy jaroslawa, bez watpienia 95 wiernych pisiaczkow
tez sie znajdzie a profesora raz dwa sie przeszkoli w pilotazu.

 czyz nie prosciej zrobic symulacje komputerowa?
 zaprosic to cale pisowskie towarzystwo i pokazac mielonke  ktora powstanie po przywaleniu samolotu w ziemie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-21 11:49:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Co? w tym jest

wrote:

> [...]

zaprosic to cale pisowskie towarzystwo i pokazac mielonke
ktora powstanie po przywaleniu samolotu w ziemie.

W symulacji sporządzonej przez ekspertów PiS, samolot nie przywali w ziemię, tylko zbliży się do ziemi i zatrzyma na wysokości metra nad jej powierzchnią. A wszyscy będą zdrowi, żywi i szczęśliwi.

Data: 2012-01-21 13:28:03
Autor: pluton
Co? w tym jest
> Mamy tutke na próby, mamy jaroslawa, bez watpienia 95 wiernych
pisiaczkow
> tez sie znajdzie a profesora raz dwa sie przeszkoli w pilotazu.

 czyz nie prosciej zrobic symulacje komputerowa?

Eksperyment to eksperyment. Nie zastąpią go żadne symulacja.
Ale mogę zaproponować prostszą wersję:
Bierzemy kawalek skrzydla (zaklady lotnicze moga wyprodukowac tanim
kosztem ze 200-300 sztuk), za skrzydlem staje jakis pisiorek
a od drugiej strony puszczamy kawalek brzozowego pniaka fi 40 cm,
dlugosci powiedzmy 1 metr, rozpędzonego do 300 km/h.

Kazdy pisiorek ktory przezyje ma prawo do wysokiego miejsca na listach
w nastepnych wyborach.

Nullification

Data: 2012-01-21 12:15:02
Autor: raff
Coś w tym jest
On Sat, 21 Jan 2012 08:06:30 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Profesor od 1983 roku zajmuje si? problematykÂą odkszta?cania i p?kania

Dawniej by? ( a mo?e i dzisiaj jest) taki zwyczaj, ?e kontruktor
mostu podczas wykonywania prĂłb obciÂą?eniowych stawa? pod sprawdzanym
mostem.

Mamy tutke na prĂłby, mamy jaroslawa, bez watpienia 95 wiernych pisiaczkow
tez sie znajdzie a profesora raz dwa sie przeszkoli w pilotazu.

Zaraz, zaraz, nie 95, potrzeba jeszcze kilku frajerow z SLD i z PO.
Proponuje Kalisza i Pana Premiera.

R.

Data: 2012-01-21 12:36:17
Autor: Leprechaun
Co w tym jest

wrote:

[...]

Zamiast Kalisza i Tuska proponuje dokoptować ciebie, u2, rAzora, HaMMeRa, obserwatora i jeszcze kilku pisowskich durni. Za jednym zamachem pozbędziemy się wiekszości pisowskich idiotów.

BomBel

Data: 2012-01-21 13:17:16
Autor: pluton
Co w tym jest
Zamiast Kalisza i Tuska proponuje dokoptować ciebie, u2, rAzora, HaMMeRa,
obserwatora i jeszcze kilku pisowskich durni. Za jednym zamachem
pozbędziemy
się wiekszości pisowskich idiotów.

No nie! A kto nas tu na grupie bedzie rozsmieszal ?

Nullification

Data: 2012-01-21 13:10:42
Autor: pluton
Co w tym jest

> [...]
>tez sie znajdzie a profesora raz dwa sie przeszkoli w pilotazu.

Zaraz, zaraz, nie 95, potrzeba jeszcze kilku frajerow z SLD i z PO.

Tylko pisiorki zapewnią wiarygodność eksperymentu. Obecność obcych ideowo
osobników może zakłócić przebieg doświadczenia do tego stopnia, że brzozom
zmiękną gałęzie, hel trzeba będzie łopatami wydłubywać z pojemników
a mgła się zsiądzie na zsiadłe mleko.

Nullification

Data: 2012-01-21 13:45:14
Autor: raff
Co w tym jest
On Sat, 21 Jan 2012 13:10:42 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>tez sie znajdzie a profesora raz dwa sie przeszkoli w pilotazu.

Zaraz, zaraz, nie 95, potrzeba jeszcze kilku frajerow z SLD i z PO.

Tylko pisiorki zapewniÂą wiarygodnoÂś? eksperymentu. ObecnoÂś? obcych ideowo
osobnikĂłw mo?e zak?Ăłci? przebieg doÂświadczenia do tego stopnia, ?e brzozom
zmi?knÂą ga??zie, hel trzeba b?dzie ?opatami wyd?ubywa? z pojemnikĂłw
a mg?a si? zsiÂądzie na zsiad?e mleko.

Ewentualnie Pana Prezydenta z malzonka i Kalisza. Wagowo powinno byc
to samo :)

R.

Data: 2012-01-22 04:42:43
Autor: stevep
Coś w tym jest

wrote:

[...]

A ja proponuje Macierewicza dla sprawdzenia skutkow pierdolnięcia tutki w  brzozę.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Coś w tym jest