Coś większego szykuje się latem...

Data: 2009-06-04 20:25:57
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Coś większego szykuje się latem...
....bo niby skąd wzięłaby się taka okładka?

http://sports.espn.go.com/videogames/news/story?id=4229631

pzdr
kszyhu

Data: 2009-06-04 20:41:20
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Coś większego szykuje się latem...
(prawie) piątkowy OT.
http://img254.imagevenue.com/img.php?image=44013_factorx_122_132lo.jpg&loc=loc132

pzdr
kszyhu

Data: 2009-06-05 14:57:32
Autor: adrian.wajer
Coś większego szykuje się latem...
...bo niby skąd wzięłaby się taka okładka?

http://sports.espn.go.com/videogames/news/story?id=4229631

A nie stąd, zę Spike Lee jest jdnocześnie fanem i Kobego, i NYK? ;)

Swoją drogą, czy przejście Bryanta to nie byłby najgłupszy ruch w
historii? LAL czeka co najmniej pół dekady dominacji, a nawet jesli
nie dominacji, to walki o tytul rok w rok.

pzdr
kszyhu

Pzdr

Data: 2009-06-06 13:14:17
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Dnia 05-06-2009 o 23:57:32 <adrian.wajer@gmail.com> napisał(a):

...bo niby skąd wzięłaby się taka okładka?

http://sports.espn.go.com/videogames/news/story?id=4229631

A nie stąd, zę Spike Lee jest jdnocześnie fanem i Kobego, i NYK? ;)

....i przy okazji jest autorem filmu reklamującego nba 2k10.

Swoją drogą, czy przejście Bryanta to nie byłby najgłupszy ruch w
historii?

Teraz na pewno, dwa lata temu było to całkiem możliwe.
Tak jak za rok czeka nas pewnie drobna korekta sił. Nie jestem na bieżąco  w temacie kończących się kontraktów, ale poza Jamesem jest jeszcze kilku  niezłych graczy, którzy mogą zmienić kluby.

  LAL czeka co najmniej pół dekady dominacji, a nawet jesli
nie dominacji, to walki o tytul rok w rok.

Oj! jeśli wierzyć lepiej zorientowanym, to szansa na zatrzymanie Arizy i  Odoma jest minimalna. A nawet z nimi LAL ligi nie zdominują. No chyba, że  w miejsce Odoma przyjdzie Gortat - wczoraj udowodnił, że trema jest mu  obca i że jest gotowy do walki o pierścień. A ja miałbym problem z głowy,  komu kibicować.
A do "walki o tytuł rok w rok", to chyba na tej samej zasadzie w gronie  faworytów do wygrywania zawsze/prawie zawsze wymienia się ManU, Barcę,  Real, niezależnie od składu, jakim dysponują te zespoły.

pzdr
kszyhu

Data: 2009-06-07 23:14:27
Autor: L'e-szczur
Coś większego szykuje się latem...
On 6 Cze, 13:14, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 05-06-2009 o 23:57:32 <adrian.wa...@gmail.com> napisał(a):

> A nie stąd, zę Spike Lee jest jdnocześnie fanem i Kobego, i NYK? ;)

...i przy okazji jest autorem filmu reklamującego nba 2k10.

Yup. Bo nikt na swiecie nie bylby w stanie zrobic takiej grafiki. Co
to to nie.

> Swoją drogą, czy przejście Bryanta to nie byłby najgłupszy ruch w
> historii?

Teraz na pewno, dwa lata temu było to całkiem możliwe.

Oczywiscie byli tacy ktorzy w to wierzyli. Ale w tamtych czasach
kibicom Knicks zostala juz tylko wiara w cuda, wiec umowmy sie, ze to
bylo mozliwe.

Tak jak za rok czeka nas pewnie drobna korekta sił. Nie jestem na bieżąco
w temacie kończących się kontraktów, ale poza Jamesem jest jeszcze kilku
niezłych graczy, którzy mogą zmienić kluby.

No moze ze dwoch czy trzech. A reszta to same leszcze.

> [...]

Oj! jeśli wierzyć lepiej zorientowanym, to szansa na zatrzymanie Arizy i
Odoma jest minimalna. A nawet z nimi LAL ligi nie zdominują.

Szanse na zatrzymanie obu sa niewielkie, ale kto powiedzial, ze Lakers
potrzebuja obu?

No chyba, że w miejsce Odoma przyjdzie Gortat - wczoraj udowodnił, że trema jest mu
obca i że jest gotowy do walki o pierścień. A ja miałbym problem z głowy,
komu kibicować.

Gortat czernym koniem tego offseason? Wszystkie oczy na swiecie sa
zwrocone w jego strone. Dokad pojdzie? Ktora druzyna bedzie miala
szczescie i zmieni sie w kontendera po przyjsciu Marcina....

A do "walki o tytuł rok w rok", to chyba na tej samej zasadzie w gronie
faworytów do wygrywania zawsze/prawie zawsze wymienia się ManU, Barcę,
Real, niezależnie od składu, jakim dysponują te zespoły.

Nie prawda. Nie pamietam w osatnich ponad 20 latach zeby ktorykolwiek
z powyzszych klubow byl przez kogokolwiek wymieniany w gronie
kandydatow do tytulu NBA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-07 16:07:11
Autor: wiLQ
kszyhu fr@ckowiak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

....bo niby skąd wzięłaby się taka okładka?

Z wirtualnej gry ;-)
 --
pzdr
wiLQ