Coś wisi w powietrzu....

Data: 2009-10-23 10:44:58
Autor: Antenka
Coś wisi w powietrzu....
Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
spiżarnie ;-[

Antenka

Data: 2009-10-23 19:54:53
Autor: jadrys
Coś wisi w powietrzu....
Antenka pisze:
Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
spiżarnie ;-[

Antenka

W Wielkopolsce to na razie tylko deszcz wisi.. :-(

Data: 2009-10-23 11:15:47
Autor: Antenka
Coś wisi w powietrzu....
On 23 Paź, 19:54, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
> spiżarnie ;-[

> Antenka

W Wielkopolsce to na razie tylko deszcz wisi.. :-(

To też prawda :D. Ale czy nie masz takiego przeczucia, że wkrotce coś
pęknie?

Antenka

Data: 2009-10-23 11:33:49
Autor: Tzva Adonai
Coś wisi w powietrzu....
On 23 Paź, 20:15, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Ale czy nie masz takiego przeczucia, że wkrotce coś pęknie?

Guma ma to do siebie, że czasami pęka... Po to właśnie wymyślono
globulki..

Data: 2009-10-23 20:26:29
Autor: jadrys
Coś wisi w powietrzu....

Antenka pisze:

[...]

Może i pęknie, ale czy my na tym skorzystamy? :-\

Data: 2009-10-23 13:21:55
Autor: Antenka
Coś wisi w powietrzu....
Może i pęknie, ale czy my na tym skorzystamy? :-\

Pęknie wrzód na d_ __e POpaprańców he he he. Będzie wielki huk i
smród!  fuj bleee

Antenka

Data: 2009-10-24 05:40:32
Autor: cirrus
Coś wisi w powietrzu....
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:acf646bc-a28a-4bed-9dd6-df382acc2640d4g2000vbm.googlegroups.com...
Może i pęknie, ale czy my na tym skorzystamy? :-\
Pęknie wrzód na d_ __e POpaprańców he he he. Będzie wielki huk i
smród!  fuj bleee
Antenka

Bo to ty smrodzisz pisząc bzdury.

--
stevep

Data: 2009-10-24 17:04:46
Autor: jadrys
Coś wisi w powietrzu....
cirrus pisze:
[...]

A po twoich bzdetach Stefan, pachnie kwiatami.

Data: 2009-10-24 18:21:47
Autor: cirrus
Coś wisi w powietrzu....
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hbv52c$f2$3news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Po twoich o komuniźmie kretynstwem.

--
stevep

Data: 2009-10-26 14:14:30
Autor: jadrys
Coś wisi w powietrzu....
cirrus pisze:
[...]

Raczej prawdy.. Najwspanialszy aromat na świecie - zapach prawdy.

Data: 2009-10-23 21:01:50
Autor: Adam
Coś wisi w powietrzu....

Antenka pisze:

> [...]

W Wielkopolsce to na razie tylko deszcz wisi.. :-(

To też prawda :D. Ale czy nie masz takiego przeczucia, że wkrotce coś

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Całe sztaby propagandowe od lat pracują nad tym, aby stale siać taki niepokój: przestraszonymi ludźmi można łatwo manipulować.
AC

Data: 2009-10-23 23:12:41
Autor: Polok_prawdziwy
Coś wisi w powietrzu....

Antenka pisze:

> [...]

W Wielkopolsce to na razie tylko deszcz wisi.. :-(

To też prawda :D. Ale czy nie masz takiego przeczucia, że wkrotce coś

Jo nie zakłodom, to nic mi niepenknie...

Data: 2009-10-23 20:42:11
Autor: Konstanty Wycirowski
Coś wisi w powietrzu....

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:3cc2f357-8008-49b8-8298-8df274c66155d23g2000vbm.googlegroups.com...
Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
spiżarnie ;-[

Antenka
Mam nadzieję!
I oby spadło na twój głupi, moherowy łeb.

Data: 2009-10-23 13:31:22
Autor: Antenka
Coś wisi w powietrzu....
On 23 Paź, 20:42, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:3cc2f357-8008-49b8-8298-8df274c66155d23g2000vbm.googlegroups.com...
Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
spiżarnie ;-[

Antenka
Mam nadzieję!
I oby spadło na twój głupi, moherowy łeb.

Tobie, spadnie! Tylko uważaj jak pęknie wrzód na dupie PO - będzie
wielki huk i trzęsienie ziemi! Wtedy dachówka spadnie na twój głupi
gor!

Antenka

Data: 2009-10-23 22:54:57
Autor: awe
Coś wisi w powietrzu....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:47198308-4af6-4274-9c9b-59ea340823c6e34g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
daj mu spokoj on to wie, to sa tzw podskoki zdechego kota... polega to na tym ze bawiono sie kiedys na manhatanie w zrzucanie kota z ktoregos tam wysokiego pietra. Jak spadal i zderzal sie z ziemia to o dziwo zawsze byl podskok przedsmiertelny. PO is death
awe

Data: 2009-10-23 21:00:03
Autor: awe
Coś wisi w powietrzu....

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hbste8$esm$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Wycior
lemingu z downem zacznij w koncu myslec glowa a nie dupa
awe

Data: 2009-10-24 11:36:06
Autor: Konstanty Wycirowski
Coś wisi w powietrzu....

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
Wycior
lemingu z downem zacznij w koncu myslec glowa a nie dupa
awe
Do budy, "yntelygent"!

Data: 2009-10-23 20:58:55
Autor: awe
Coś wisi w powietrzu....
Masz racje o dziwo mysle o tym samym. Czuje zapach napalmu o poranu. PO jest skonczona. Tu sie juz nic nie da zrobic. Dla nas wszystkich w tym momencie najlepszy bedzie wybor PiS - pewnie na jakis czas. Ryba psuje sie od glowy. A PiS ma glowe bardzo racjonalna. Oszolomy z grupy beda glosowac za PiS. Lepiej po prostu miec emeryture i PiS niz jej nie miec. Prawda kawecki?
awe

Data: 2009-10-23 23:08:55
Autor: Polok_prawdziwy
Coś wisi w powietrzu....
awe wrote:

[...]

Jemeryturem...!?

- azaco ty NIEROBO jemeryturem kasować byś chcioł, zato ze jeześ...?

To som właśnie PISiki - "nolezy im siem"...!!!

GUWNO WIELGIE JAK PAŁACKURTURY dostanies ty DWIELEWERENCE...!!!

- i do śmietnika, jedzinio sukać...!!!!

Data: 2009-10-23 21:00:30
Autor: Adam
Coś wisi w powietrzu....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3cc2f357-8008-49b8-8298-8df274c66155d23g2000vbm.googlegroups.com...
Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
spiżarnie ;-[

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A po co? "Żywi będą zazdrościć umarłym" - tak głosi proroctwo.
AC

Data: 2009-10-23 23:11:53
Autor: Polok_prawdziwy
Coś wisi w powietrzu....
Antenka wrote:

AMTENKO..., AMTENKO..., mondroś, jak Maryna na torgu...!!!

Jasne, ze wisi - pseca, jak niestoi, to wisieć musi...!

Data: 2009-10-24 09:54:56
Autor: cirrus
Coś wisi w powietrzu....
Dnia 23-10-2009 o 19:44:58 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
spiżarnie ;-[

Antenka
Pewnie jesteś po grochówce. :)

--
stevep

Data: 2009-10-24 10:37:03
Autor: Antenka
Coś wisi w powietrzu....
On 24 Paź, 09:54, cirrus <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 23-10-2009 o 19:44:58 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Atmosfera robi się bardzo gęsta...Radzę wam, zapełnijcie swoje
> spiżarnie ;-[

> Antenka

Pewnie jesteś po grochówce. :)

spadaj burczymucho!