Coś z napędem 4x4?

Data: 2010-12-05 13:54:06
Autor: Arek M
Coś z napędem 4x4?

Planowałem na wiosnę zmienić auto na 3 letnie Mondeo (kombi, diesel
140 koni). Takie auto jestem w stanie kupić za 55-60 tys. zł.
Dzisiaj zacząłem się zastanawiać nad autem z napędem 4x4, niestety
mondeo nie ma w takiej opcji (nawet jeśli by było to forda bym nie
kupił z takim napędem), dlatego w grę wchodzi inna marka i model.
Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5
lat?
Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
zł można kupić takie auto jak napisałem.

Ci powiem ze moze byc ciezko coby spelnic wszystkie warunki ...
Jak diesel/4x4/max 5 lat to wychodzą mi suvy (grand vitara) albo terenówki (grand cheeroke), jak 4x4kombi/max 5 lat to brak diesla (subaru legacy lub outback), jak kombi/diesel/max 5 lat to brak 4x4, a jak kombi/diesel/4x4 to w tej cenie ciezko kupic 5 latka (xc70, bmw 330d xd, allroad) :)

Nic mi do glowy nie przychodzi ...

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-05 13:41:36
Autor: Robert Rędziak
Coś z napędem 4x4?
On Sun, 05 Dec 2010 13:54:06 +0100, Arek M
<arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> wrote:

jak 4x4kombi/max 5 lat to brak diesla (subaru legacy lub outback),

 Legacy Diesel zmieści się w pięciolatce, tylko będzie miał
 problem ze zmieszczeniem się w tej kasie. Na sensowną sztukę
 pewnie trzeba by jeszcze trochę dołożyć.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-12-05 14:55:00
Autor: Arek M
Coś z napędem 4x4?
W dniu 2010-12-05 14:41, Robert Rędziak pisze:
[...]

Zapomniałem dopisac, ze biore pod uwage tez pulap 60kPLN ...

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-05 16:02:32
Autor: Robert Rędziak
Coś z napędem 4x4?
On Sun, 05 Dec 2010 14:55:00 +0100, Arek M
<arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> wrote:

Zapomniałem dopisac, ze biore pod uwage tez pulap 60kPLN ...

 Może jednak niech autor wątku dozbiera? Przy czym w przypadku
 Subaraka z dieslem trzeba nauczyć się na nowo używać sprzęgła
 (żadnego długiego ślizgania), a najlepiej wziąć AT -- SIP dużo
 bierze za komplet dwumas-sprzęgło.

Data: 2010-12-05 18:09:05
Autor: Arek M
Coś z napędem 4x4?

[...]

Gnojówka (diesel) + AT w subaraku?
Chyba czas na weryfikacje zawartosci cennika SIP ;)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-05 17:03:20
Autor: kml
Coś z napędem 4x4?

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnifndqh.n53.rekindrapak.wkurw.org...
On Sun, 05 Dec 2010 14:55:00 +0100, Arek M
<arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> wrote:

Zapomniałem dopisac, ze biore pod uwage tez pulap 60kPLN ...

Może jednak niech auto wątku dozbiera? Przy czym w przypadku
Subaraka z dieslem trzeba nauczyć się na nowo używać sprzęgła
(żadnego długiego ślizgania), a najlepiej wziąć AT -- SIP dużo
bierze za komplet dwumas-sprzęgło.

BTW: jak zakończyła się awantura w tej sprawie? Pamiętam, z forum subaru, że ktoś groził pozwem etc. a potem była soczysta publikacja w motodzienniku Balkana :)

Coś drgnęło?

kml

Data: 2010-12-05 12:01:53
Autor: Olleo
Coś z napędem 4x4?
> Subaraka z dieslem trzeba nauczy si na nowo u ywa sprz g a
> ( adnego d ugiego lizgania), a najlepiej wzi AT -- SIP du o
> bierze za komplet dwumas-sprz g o.

BTW: jak zako czy a si awantura w tej sprawie? Pami tam, z forum subaru, e
kto grozi pozwem etc. a potem by a soczysta publikacja w motodzienniku
Balkana :)

Ja nadal tego nie kumam. Na moich oczach dwadziesciakilka sztuk Forkow
z dieslem szalalo przez 2 dni po wyrobiskach, piaskowniach i
zwirowniach, a zadne sprzeglo nie padlo. Moze faktycznie ktos tu
potrzebuje szkolenia z ruszania? ;)
--
Olleo

Data: 2010-12-05 16:04:58
Autor: Robert Rędziak
Coś z napędem 4x4?
On Sun, 5 Dec 2010 17:03:20 +0100, kml <flySteX@gaOzeFta.lp>
wrote:

BTW: jak zakończyła się awantura w tej sprawie? Pamiętam, z forum subaru, że ktoś groził pozwem etc. a potem była soczysta publikacja w motodzienniku Balkana :)

 Remap obniżający moment w dolnym zakresie plus szkolenie w SJS z
 ruszania. Czy coś jeszcze? Nie wiem, nie śledzę.

Data: 2010-12-06 09:30:21
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Co¶ z napêdem 4x4?
Witam serdecznie.

Jak diesel/4x4/max 5 lat to wychodz&#177; mi suvy (grand vitara) albo terenówki (grand cheeroke)...
Chyba tak? Taki np. CR-V II, się mieści i jak kombi jest. W dodatku z klapy nie
kapie na głowę ;-)
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/