Coś z napędem 4x4?

Data: 2010-12-05 17:12:53
Autor: Rabbit McCroolick
Coś z napędem 4x4?

Użytkownik "Marcin Małecki" <grupy11@gmail.com> napisał w wiadomości news:87cd7577-d8a4-40ab-abaf-0e341d1f3dd4l24g2000vby.googlegroups.com...

Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5
lat?
Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
zł można kupić takie auto jak napisałem.

Lada 4x4 (dawniej Niva) cena nowego: 39 tys. i 3 lata gwarancji ;-)

Data: 2010-12-05 17:35:08
Autor: Cavallino
Coś z napędem 4x4?
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:idgdm2$c0v$1news.dialog.net.pl...

[...]

To już lepiej Dustera - akurat 60 tys za 4*4.

Data: 2010-12-07 13:59:23
Autor: Maciek
Coś z napędem 4x4?

Lada 4x4 (dawniej Niva) cena nowego: 39 tys. i 3 lata gwarancji ;-)

To już lepiej Dustera - akurat 60 tys za 4*4.

I w obu przypadkach zostanie na wynajecie mieszkania w poblizu serwisu.

BTW nazwanie nivki "kombi" to juz nawet nie jest naduzycie :)

--
Maciek

Data: 2010-12-08 19:22:35
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Coś z napędem 4x4?
To już lepiej Dustera - akurat 60 tys za 4*4.

I w obu przypadkach zostanie na wynajecie mieszkania w poblizu serwisu.

Dacia brzmi słabo, ale... Logany są zastanawiająco niezawodne.

Sam szukam czegoś podwyższonego, 4x4, ale niekoniecznie od razu Wranglera ;-) i Duster znalazł się w kręgu ciekawych, łącznie z Quashqaiem i Freelanderem.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-12-09 11:21:52
Autor: kamil
Coś z napędem 4x4?

"Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> wrote in message news:idoid9$8eg$1news.onet.pl...
[...]

Freelander to dolaczany naped, a z tymi roznie bywa, nie wiem jak kasztan.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-09 13:09:08
Autor: Maciek
Coś z napędem 4x4?
Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:21:52 -0000, kamil napisał(a):

Freelander to dolaczany naped, a z tymi roznie bywa, nie wiem jak kasztan.

Kaszkawał ma dyskwalifikacje przez nazwe i wyglad - juz Tarpan Rolnik byl
ladniejszy.

Na Frelki z rynku wtornego trzeba uwazac - jest masa przekladek, ponoc nie
zawsze do konca profesjonalnych.

--
Maciek

Data: 2010-12-10 08:42:05
Autor: kml
Coś z napędem 4x4?

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idoid9$8eg$1news.onet.pl...
To już lepiej Dustera - akurat 60 tys za 4*4.

I w obu przypadkach zostanie na wynajecie mieszkania w poblizu serwisu.

Dacia brzmi słabo, ale... Logany są zastanawiająco niezawodne.

Jak dla mnie to podstawowy problem nazywa "wnętrze i jakość wykonania". Niestety tutaj nastąpił mega zonk. Poza tym czyając daciaklub.pl okazała się, że na dusterze "pęka" konserwacja pod lakierem bo jest wiotka buda a wygląda to jak by ktoś lakier porysował. W przypadku tego samochodu to zdecydowanie jest poczekać na "faze 2" czyli lifting.

Dla odmiany oglądałe Kia Sportage nową i byłem totalnie zaskoczony jak fajny jest ten samochód. Jakość wykonania, wnętrze naprawdę robi bardzo pozytywne wrażenie. Tylko cena jest już inna :)

kml

Data: 2010-12-10 09:07:25
Autor: Cavallino
Coś z napędem 4x4?
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale mniej niż sądzisz.
Jak policzysz ile musiałby kosztować Duster 4*4 jakoś wyglądający i wyposażony (czyli w praktyce pozostaje top opcja) to różnica do analogicznego Sportage wynosi 10 tys, czyli niewiele ponad 10 procent drożej.
Za sam wygląd, silnik i gwarancję warto tyle dopłacić.
Zwłaszcza że cena odsprzedaży też będzie inna, bo topowe modele Dustera będą tracić na wartości dużo więcej, niż średnie (dotyczy też Sportage), jako że 30% ceny to dodatki.

Data: 2010-12-10 10:39:15
Autor: kml
Coś z napędem 4x4?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:idsn4h$vsg$2news.onet.pl...

[...]

Nie będąc biegłbym w cennikach nie chciałem tego pisać :) Duster w żaden, ale to żaden sposób nie umywa się do nowego sportage. Po prostu. Gdybym miał kupić tego typu samochód to wolałbym rok poczekać (dozbierać) i wziąć kia niż dustera.

kml

Coś z napędem 4x4?