Coś z napędem 4x4?

Data: 2010-12-05 18:18:36
Autor: JoAsienka
Coś z napędem 4x4?
Pewnego ślicznego dnia Marcin Małecki dokonał/a produkcji posta :

..
Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5
lat?
Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
zł można kupić takie auto jak napisałem.

Z góry dziękuję za info
Kuba

W tej cenie kupisz nowke benzyne, terenowke z prawdziwego zdarzenia, jednak malenka jak cholera, Suzuki Jimny :)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Coś z napędem 4x4?