Coś zamiast SE K750

Data: 2010-05-06 11:52:47
Autor: Orion
Coś zamiast SE K750
Mam Sonyericsson K750. W zasadzie wszystkie jego funkcje mi wystarczają. Ale jest już nieco starawy i znoszony. Co zamiast niego można kupić, aby miało mniej więcej te same funkcje (zwłaszcza latarkę), ale nieco większy/lepszy wyświetlacz i baterię?

Orion

Data: 2010-05-06 13:06:12
Autor: z
Coś zamiast SE K750
Orion pisze:
[...]

SE C510
Też szukałem następcy.
Latarkę da się włączyć przy nagrywaniu video. Klapka wymaga przyzwyczajenia.
Wyświetlacz większy.
Bateria - nie gorsza, nie widzę powodu do narzekania.
Zaskoczyła mnie pozytywnie jakość nagrywania video.

PS. C901 ma lampę błyskową i nie jest tak koszmarnie drogi jak C905.

Data: 2010-05-06 16:14:43
Autor: ledres
Coś zamiast SE K750
z pisze:

[...]

Ja mialem dokladnie ten dylemat co autor watku, wahalem sie miedzy C510 i C901, wybralem ten drugi i jestem zadowolony.

pzdr. ledres

Data: 2010-05-06 23:04:14
Autor: z
Coś zamiast SE K750
ledres pisze:

Ja mialem dokladnie ten dylemat co autor watku, wahalem sie miedzy C510 i C901, wybralem ten drugi i jestem zadowolony.

Czy ktoś oprócz ery ma go w ofercie?

Data: 2010-05-06 23:57:44
Autor: ledres
Coś zamiast SE K750
z pisze:

Ja mialem dokladnie ten dylemat co autor watku, wahalem sie miedzy C510 i C901, wybralem ten drugi i jestem zadowolony.

Czy ktoś oprócz ery ma go w ofercie?

Teraz nie wiem, kiedy kupowalem to nie, ale era sprzedaje ze zdjetym simlockiem, wiec to nie problem (chyba ze chcesz go brac w abonamencie).
Jesli chodzi o C510 to moim zdaniem w porownianiu z C901 jest po prostu brzydszy, rozsuwanie obudowy jest rozwiazane malo pomyslowo, ma gorszy aparat no i nie ma ksenona.

pzdr. ledres

Coś zamiast SE K750