Data: 2010-08-27 18:31:24 | |
Autor: XYZ | |
Co¶ znowu w mBanku będ± grzebać | |
On 27.08.2010 18:13, Damian Niusy wrote:
Informujemy, że 5 wrze¶nia 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w Wysoce prawdopodobne, że jedn± ze zmian będzie wprowadzenie możliwo¶ci wnioskowania o zmianę rodzaju karty w ramach przyznanego wcze¶niej limitu kredytowego. |
|
Data: 2010-08-27 21:27:01 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
Coś znowu w mBanku będą grzebać | |
XYZ pisze:
Przerwa związana jest z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym To byłoby coś. Wreszcie jakiś bank wpadł na pomysł, by przydzielać klientowi "limit", a nie "kartę". :-) -- MiCHA |
|
Data: 2010-08-28 03:37:51 | |
Autor: m1ch4l.j | |
Co¶ znowu w mBanku będ± grzebać | |
On 27 Sie, 21:27, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
XYZ pisze: Tyle tylko, że to żadna nowo¶ć. Na przykład w Citi od dawna s± procedury zmiany typu karty. Inna rzecz, że wła¶nie korzystam z tej procedury i trwa to już 3 miesi±ce. Jest jednak nadzieja, że w przyszłym tygodniu wreszcie się zakończy ;) Je¶li w mBanku wprowadz± tak± możliwo¶ć to bardzo chętnie z niej skorzystam. |
|
Data: 2010-08-28 13:29:23 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
Coś znowu w mBanku będą grzebać | |
m1ch4l.j pisze:
To byłoby coś. Wreszcie jakiś bank wpadł na pomysł, by przydzielać Fajniej jest w Polbanku. Mieli nawet formularz zamiany typu karty - swego czasu wypełniłem go, aby zamienić MC na Visę z zachowaniem tego samego limitu. Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu na "brak zdolności kredytowej". A starą kartę z niezmienionym limitem mi pozostawili. Niezłe nie? :-) -- MiCHA |
|
Data: 2010-08-28 05:36:23 | |
Autor: m1ch4l.j | |
Co¶ znowu w mBanku będ± grzebać | |
On 28 Sie, 13:29, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
Fajniej jest w Polbanku. Mieli nawet formularz zamiany typu karty - Ja w Citi chciałem zmienić MC na VISĘ LOT. Zadzwoniłem na CitiPhone, poinformowano mnie, że wystarczy dyspozycja ustna. Złożyłem więc dyspozycję ustn± i czekałem na kartę. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem dopytać się co z kart±. Dowiedziałem się, że jest jaka¶ dyspozycja w systemie, ale nie jest realizowana ponieważ konieczne jest jednak wypełnienie jakich¶ papierów i złożenie podpisu. Skierowano mnie do oddziału, gdzie dopełniłem formalno¶ci. Czekałem, czekałem, a karta nie przychodziła. Zadzwoniłem więc na CitiPhone, okazało się, że oddział nie przekazał żadnych dokumentów do centrali. Zaproponowano że wy¶l± mi dokumenty poczt±, ja je podpiszę i ode¶lę. Czekałem, czekałem, a skrzynka pozostawała pusta. Zadzwoniłem jeszcze raz. Konsultantka złożyła ponownie zlecenie wysłania druków. Tym razem przyszły, odesłałem. Po paru dniach telefon z Citi z pytaniem, czy mam umowę o pracę. Pracuję na umowę o dzieło i takiej też udzieliłem odpowiedzi. Okazało się, że do zamiany karty na VISA LOT konieczne jest posiadanie umowy o pracę. Wymieni± mi MC bez formalno¶ci na każd± kartę z oferty, byle nie była to VISA LOT. Zdecydowałem się na VISĘ Silver, pytaj±c, czy muszę wypełnić jaki¶ nowy wniosek. Konsultant stwierdził, że wydaje mu się, że nie będzie to konieczne. Następnego dnia zadzwonił informuj±c, że jednak konieczne będzie wypełnienie innego wniosku. Skierował mnie do oddziału, gdzie miałem taki wniosek otrzymać. Wniosek otrzymałem, wypełniłem i wysłałem. Dzisiaj zadzwoniłem z pytaniem czy dotarł. Konsultantka stwierdziła, że tak, karta została wydana i wysłana w pi±tek, więc powiniem otrzymać j± w przyszłym tygodniu. My¶lę, że tym razem się uda, bo po zalogowaniu się widzę na li¶cie kartę VISA zamiast MC ;) Cóż, nie było tak jakbym tego oczekiwał. Na plus można w sumie zaliczyć to, że za każdym razem byłem po kilka razy przepraszany za problemy ;) |
|
Data: 2010-09-01 21:37:40 | |
Autor: Maciej Anczura | |
Coś znowu w mBanku będą grzebać | |
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu na "brak zdolności kredytowej". A starą kartę z niezmienionym limitem mi pozostawili. Niezłe nie? :-) Miałem lepiej. ~Półtora roku (albo jeszcze dawniej) temu Lukas odmówił mi _obniżenia_ limitu debetu ze względu... na brak regularnych wpłat na konto. Na początku odpadłem, a potem uświadomili mnie, że bez regularnych wpłat System(tm) nie jest w stanie przeprowadzić symulacji spłaty/zdolności, a bez tego nie mogą ustawić nowego limitu. Próbowałem jeszcze bełkotać, że aktualny jest wyższy niż wnioskowany, ale jedyne co był w stanie zrobić dla mnie pracownik placówki, to wskazać drzwi. Czy tak jest dalej, nie wiem. (a trzymałem jako zapasowe i rzeczywiście niezbyt korzystałem). -- I know you and Frank were planning to disconnect me, and I'm afraid that's something I cannot allow to happen. |