Co¶ znowu w mBanku będ± grzebać

Data: 2010-08-27 18:31:24
Autor: XYZ
Co¶ znowu w mBanku będ± grzebać
On 27.08.2010 18:13, Damian Niusy wrote:
Informujemy, że 5 wrze¶nia 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w
godzinach 01:00 - 09:45 nast±pi przerwa w dostępie do mBanku przez
wszystkie kanały dostępu (internet, telefon, SMS).

Transakcje kartowe nie będ± autoryzowane 5 wrze¶nia 2010 r. w godzinach
01:00 - 08:30. mLinia będzie działać tylko w trybie informacyjnym.

Przerwa zwi±zana jest z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym
mBanku. Za utrudnienia przepraszamy.

Wysoce prawdopodobne, że jedn± ze zmian będzie wprowadzenie możliwo¶ci wnioskowania o zmianę rodzaju karty w ramach przyznanego wcze¶niej limitu kredytowego.

Data: 2010-08-27 21:27:01
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Coś znowu w mBanku będą grzebać
XYZ pisze:

Przerwa zwiÄ…zana jest z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym
mBanku. Za utrudnienia przepraszamy.

Wysoce prawdopodobne, że jedną ze zmian będzie wprowadzenie możliwości
wnioskowania o zmianę rodzaju karty w ramach przyznanego wcześniej
limitu kredytowego.

To byłoby coś. Wreszcie jakiś bank wpadł na pomysł, by przydzielać klientowi "limit", a nie "kartę". :-)

--
MiCHA

Data: 2010-08-28 03:37:51
Autor: m1ch4l.j
On 27 Sie, 21:27, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
XYZ pisze:
> Wysoce prawdopodobne, że jedn± ze zmian będzie wprowadzenie możliwo¶ci
> wnioskowania o zmianę rodzaju karty w ramach przyznanego wcze¶niej
> limitu kredytowego.

To byłoby co¶. Wreszcie jaki¶ bank wpadł na pomysł, by przydzielać
klientowi "limit", a nie "kartę". :-)

Tyle tylko, że to żadna nowo¶ć. Na przykład w Citi od dawna s±
procedury zmiany typu karty. Inna rzecz, że wła¶nie korzystam z tej
procedury i trwa to już 3 miesi±ce. Jest jednak nadzieja, że w
przyszłym tygodniu wreszcie się zakończy ;) Je¶li w mBanku wprowadz±
tak± możliwo¶ć to bardzo chętnie z niej skorzystam.

Data: 2010-08-28 13:29:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
m1ch4l.j pisze:

To byłoby coś. Wreszcie jakiś bank wpadł na pomysł, by przydzielać
klientowi "limit", a nie "kartÄ™". :-)

Tyle tylko, że to żadna nowość. Na przykład w Citi od dawna są
procedury zmiany typu karty.

Fajniej jest w Polbanku. Mieli nawet formularz zamiany typu karty - swego czasu wypełniłem go, aby zamienić MC na Visę z zachowaniem tego samego limitu. Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu na "brak zdolności kredytowej". A starą kartę z niezmienionym limitem mi pozostawili. Niezłe nie? :-)

--
MiCHA

Data: 2010-08-28 05:36:23
Autor: m1ch4l.j
On 28 Sie, 13:29, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

Fajniej jest w Polbanku. Mieli nawet formularz zamiany typu karty -
swego czasu wypełniłem go, aby zamienić MC na Visę z zachowaniem tego
samego limitu. Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu
na "brak zdolno¶ci kredytowej". A star± kartę z niezmienionym limitem mi
pozostawili. Niezłe nie? :-)

Ja w Citi chciałem zmienić MC na VISĘ LOT. Zadzwoniłem na CitiPhone,
poinformowano mnie, że wystarczy dyspozycja ustna. Złożyłem więc
dyspozycję ustn± i czekałem na kartę. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem
dopytać się co z kart±. Dowiedziałem się, że jest jaka¶ dyspozycja w
systemie, ale nie jest realizowana ponieważ konieczne jest jednak
wypełnienie jakich¶ papierów i złożenie podpisu. Skierowano mnie do
oddziału, gdzie dopełniłem formalno¶ci. Czekałem, czekałem, a karta
nie przychodziła. Zadzwoniłem więc na CitiPhone, okazało się, że
oddział nie przekazał żadnych dokumentów do centrali. Zaproponowano że
wy¶l± mi dokumenty poczt±, ja je podpiszę i ode¶lę. Czekałem,
czekałem, a skrzynka pozostawała pusta. Zadzwoniłem jeszcze raz.
Konsultantka złożyła ponownie zlecenie wysłania druków. Tym razem
przyszły, odesłałem. Po paru dniach telefon z Citi z pytaniem, czy mam
umowę o pracę. Pracuję na umowę o dzieło i takiej też udzieliłem
odpowiedzi. Okazało się, że do zamiany karty na VISA LOT konieczne
jest posiadanie umowy o pracę. Wymieni± mi MC bez formalno¶ci na każd±
kartę z oferty, byle nie była to VISA LOT. Zdecydowałem się na VISĘ
Silver, pytaj±c, czy muszę wypełnić jaki¶ nowy wniosek. Konsultant
stwierdził, że wydaje mu się, że nie będzie to konieczne. Następnego
dnia zadzwonił informuj±c, że jednak konieczne będzie wypełnienie
innego wniosku. Skierował mnie do oddziału, gdzie miałem taki wniosek
otrzymać. Wniosek otrzymałem, wypełniłem i wysłałem. Dzisiaj
zadzwoniłem z pytaniem czy dotarł. Konsultantka stwierdziła, że tak,
karta została wydana i wysłana w pi±tek, więc powiniem otrzymać j± w
przyszłym tygodniu. My¶lę, że tym razem się uda, bo po zalogowaniu się
widzę na li¶cie kartę VISA zamiast MC ;) Cóż, nie było tak jakbym tego
oczekiwał. Na plus można w sumie zaliczyć to, że za każdym razem byłem
po kilka razy przepraszany za problemy ;)

Data: 2010-09-01 21:37:40
Autor: Maciej Anczura
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu na "brak zdolności kredytowej". A starą kartę z niezmienionym limitem mi pozostawili. Niezłe nie? :-)

Miałem lepiej. ~Półtora roku (albo jeszcze dawniej) temu Lukas odmówił mi _obniżenia_ limitu debetu ze względu... na brak regularnych wpłat na konto.

Na początku odpadłem, a potem uświadomili mnie, że bez regularnych wpłat System(tm) nie jest w stanie przeprowadzić symulacji spłaty/zdolności, a bez tego nie mogą ustawić nowego limitu. Próbowałem jeszcze bełkotać,
że aktualny jest wyższy niż wnioskowany, ale jedyne co był w stanie zrobić
dla mnie pracownik placówki, to wskazać drzwi. Czy tak jest dalej, nie wiem.

(a trzymałem jako zapasowe i rzeczywiście niezbyt korzystałem).

--
I know you and Frank were planning to disconnect me, and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.

Co¶ znowu w mBanku będ± grzebać