Costa Concordia - luźny temat

Data: 2012-01-18 20:03:35
Autor: MH
Costa Concordia - luźny temat
Ciekaw jestem ile kasy kosztuje taka łódka. Jak szacujecie?? Bo ja nie mam
bladego pojęcia...

MH

Data: 2012-01-18 21:07:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf78in$spp$1inews.gazeta.pl...
Ciekaw jestem ile kasy kosztuje taka łódka. Jak szacujecie?? Bo ja nie mam
bladego pojęcia...

MH

572.237.864.112 dolarów - wartość księgowa

Data: 2012-01-18 20:21:21
Autor: MH
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> bladego pojęcia...
>
> MH

572.237.864.112 dolarów - wartość księgowa

=================

Usuń w odpowiednich miejscach te 'decimal pointy' , bo w  ponad 572 miliardy
baksów nie wierzę !!

MH

Data: 2012-01-18 21:29:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf79k1$3n5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

=================

Usuń w odpowiednich miejscach te 'decimal pointy' , bo w  ponad 572 miliardy

Te trzy ostatnie cyfry to tysięczne części dolara.

Data: 2012-01-18 21:34:11
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

Usuń w odpowiednich miejscach te 'decimal pointy' , bo w  ponad 572 miliardy

Ale tak na poważnie, to dziś podawano cenę tego kolosa. Nie zwracałem specjalnej uwagi, ale padło coś około 570 milionów dolarów lub euro.

Data: 2012-01-18 20:39:42
Autor: MH
[...]

O ja pier... !!! Byłoby za taką kasę PIĘKNE Bunga-Bunga :))

MH

--

Costa Concordia - luźny temat