Covid-19: Jest "płaski szczyt" w Polce?

Data: 2020-04-10 18:33:36
Autor: z
Covid-19: Jest "płaski szczyt" w Polce?
Te cyferki fajne ale nie oddają całej prawdy.

Szukam świeżych wykresów ale rozpoczynających się od początku epidemii (powiedzmy od 100 zarażonych)

Porównywanie krajów powinno się odbywać na tym samym etapie epidemii

Dane na dziś nie mówią NIC

Data: 2020-04-10 19:48:45
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Dziennie statystyki (potwierdzeń) zakażeń w Polsce "mogą sugerować" że
skończył się etap wzrostu geometrycznego.  Tak jak pisałem: dane dzienne
są tak "rozstrzelone" że _na razie_ to nie tak dużo więcej niż "wróżenie
z fusów".  Jak chcesz pełnego cynizmu: pierwszy realistyczny cel do
osiągnięcia to uniknięcie (masy) zgonów na skutek zapchania oddziałów
intensywnej terapii w szpitalach.

Korea Południowa stworzyła (mylne) wrażenie że  trzymanie Covid-19 pod
kontrolą "to nic specjalnego".  Włochy w Lombardii to skorygowały
pokazując zabójcze konsekwencje tego "mylnego błędu".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-11 02:26:59
Autor: Runt
W dniu 2020-04-10 o 18:33, z pisze:
[...]

To proste. Są fikcyjne. Poprawiają samopoczucie elektoratu.

--
Runt

All's well that ends well.

Covid-19: Jest "płaski szczyt" w Polce?