Covid Covid

Data: 2020-07-10 18:15:23
Autor: z
Covid Covid
Wnioski będzie można wysuwać po latach.

Jak na razie wszystkio zmierza ku traktowaniu tej "pandemii" jako kolejnej grypy z którą trzeba będzie żyć tylko bardziej wrednej.

Najważniejszy wskaźnik to ilość trupów na milion mieszkańców.

Drugi wskaźnik jak gospodarka to przeżyje.

Wszystko inne to bicie piany politycznej albo wycieranie sobie gęby NIEWIEDZĄ. Bo MEDYCYNA jeszcze NIE WIE ...

Dziwne ale w Polsce wystarczyło łóżek i respiratorów ;-) ludzi mało umiera i gospodarka trzyma się najlepiej w Europie.

No cholera jasna opozycja czerwienieje ze złości ;-)

Data: 2020-07-10 18:32:17
Autor: Robert Wańkowski
Covid Covid
W dniu 2020-07-10 o 18:15, z pisze:
ludzi mało umiera i gospodarka trzyma się najlepiej w Europie.

No cholera jasna opozycja czerwienieje ze złości

Nie samym chlebem człowiek żyje. :-)

Robert

Data: 2020-07-10 21:40:06
Autor: z
Covid Covid
No tak.
8 lat żyłem wyimaginowaną wspólnotą. Przejadła mi się ;-)

Data: 2020-07-15 08:33:54
Autor: PiteR
Covid Covid
in <news:5f08c416$0$542$65785112news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

No tak.
8 lat żyłem wyimaginowaną wspólnotą. Przejadła mi się ;-)

zawze dobrze mieć wroga ;)

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
smrodu kawy z Costa i Starbucks

Data: 2020-07-15 10:05:48
Autor: z
Covid Covid
Zawsze dobrze wiedzieć jak ktoś robię Cię w trąbę ;-)

Covid Covid