Covid Covid

Data: 2020-07-25 11:56:58
Autor: 4kogutek44
Covid Covid
Chyba już wiadomo co bedzie. Ładnie u nas rośnie. Budujące jest to że teraz w większości przypadków chorują i będą chorowali ci co w wirusa nie wierzą. Tacy z jakiegoś katamaranu, czy oni wierzyli że mogą zachorowac? Nawet jak nie zachorują to też im się zesra bo będą na kwarantannie. Lepiej jednak żeby zachorowali i część z nich poodychala jakiś czas przez słomkę. Wirus dla tych co się zabezpieczają nawet na niskim poziomie nie jest specjalnie groźny. Chodzę do tych samych sklepów. Żaden nie był zamkniety, pracują w nim te same osoby co przed wirusem. Porobili sobie akwaria z pleksy i mają rękawiczki, ci co dokładają na półki rękawiczki i maseczki. Na weselach maseczek nie noszą i się zarażają. Jeśli bym miał rację to dla mnie sytuacja jest komfortowa. Zabezpieczam się i jestem ostrożny. Niech chorują ci mądrzejsi inaczej.

Data: 2020-07-25 21:04:31
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c454480e823b17327b2bf1d4

Ciężki dzień drugiej fali w Niemczech. Wczoraj na covida nie zszedł nikt. Całe 3000 zgonów (statystyczne) zaliczone innym przyczynom. I jak tu żyć ?
Niemiecki rząd zapowiedział że nawet jeśli będzie druga fala to granice z sąsiadami pozostaną otwarte.

Data: 2020-07-26 21:04:18
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
I kolejny dzień bez ofiar covida
https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c454480e823b17327b2bf1d4
Druga fala zbiera siły a Bild przesuwa korona newsy na drugą stronę bo nikogo już to nie interesuje. Teraz trzeba posprzątać ten bałagan w gospodarce.

https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Berlin.-Samochod-wjechal-w-grupe-ludzi..-7-osob-rannych-w-tym-kierowca

Ps to nie był zamach. Po prostu mocno opalony (na bańce) przyłożył w grupę bezdomnych co szwendali się po chodniku

Data: 2020-08-04 22:10:02
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
Jest druga fala
https://www.tagesschau.de/inland/welle-corona-101.html
Oficjalnie zapowiedziana i ogłoszona, tzw urlopowa czyli wracają wesołki z covidem złapanym w Hiszpanii, Włoszech czy Turcji. Nie związana w żaden sposób z sezonem grypowym po prostu najpierw pozwolono ludziom wyjechać a teraz bijemy na alarm bo virus znów nadciąga ;-) nie ma bata przy takim wzroście musi zejść trochę więcej staruszków ale skoro Merkel tak zdecydowała to już jej problem.

Data: 2020-08-05 07:28:52
Autor: Kol99
Covid. W Niemczech rządzi demokracja.
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w
wiadomości news:267f4cf2-825e-4d43-aa88-b3cfab4faf15ogooglegroups.com...

Jest druga fala
> skoro Merkel tak zdecydowała to już jej problem.

Pie...sz waćpan. Merkel nie ma możliwości Hitlera, Stalina, Kaczyńskiego.
W Niemczech rządzi demokracja.

Data: 2020-08-05 18:11:44
Autor: J.F.
Użytkownik "Kol99"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rgdga2$102t$1@gioia.aioe.org...
[...]

W 1933 tez rzadzila :-)

J.

Data: 2020-08-05 19:34:12
Autor: Kol99
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5f2ada43$0$548$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coś ci się pop...iło.

Data: 2020-08-05 09:37:41
Autor: J.F.
Covid Covid
Dnia Tue, 4 Aug 2020 22:10:02 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
napisał(a):

[...]

Ale czy w Hiszpanii nie jest juz po wirusie ?

Nowych przypadkow tam mniej niz w Niemczech ...

J.

Data: 2020-08-05 12:17:22
Autor: Pete
Covid Covid
Hello, J.F..
On 05.08.2020 09:37 you wrote:

> Ale czy w Hiszpanii nie jest juz po wirusie ?

Wręcz przeciwnie

> Nowych przypadkow tam mniej niz w Niemczech ...

?
Wczoraj +5760
U Niemców +760

Równe 5 tys więcej.

--
Pete

Data: 2020-08-05 04:35:10
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
Data: 2020-08-05 14:41:09
Autor: J.F.
Covid Covid
Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f2a873f$0$559$65785112@news.neostrada.pl...
Hello, J.F..
> [...]

Ale czy w Hiszpanii nie jest juz po wirusie ?
Wręcz przeciwnie

Nowych przypadkow tam mniej niz w Niemczech ...

Wczoraj jakis ewenement, przelacz na widok tygodniowy
https://covid19.who.int/region/euro/country/de
w poprzednim tygodniu "27.07" Niemcy 4624 przypadki,

https://covid19.who.int/region/euro/country/es
Hiszpania 11656.  Biorac pod uwage ludnosc obu krajow, to w Hiszpanii faktycznie z 5x wiecej.
Ale ... mieli juz ~2000 tygodniowo ... poluzowali i zaczela sie druga fala, czy ktos im przywlokl nową ? :-)

Ale ofiar smiertelnych kilkanascie/tydzien, w Niemczech tak 20-50 ...

Wirus oslabl, jakies lepsze leczenie, czy po prostu wiecej testow robia, to wiecej wykrywaja ...

Wiec w sumie to nie wiem gdzie bezpieczniej :-)

J.

Data: 2020-08-05 17:38:25
Autor: Pete
Covid Covid
Hello, J.F..
On 05.08.2020 14:41 you wrote:

> Wczoraj jakis ewenement, przelacz na widok tygodniowy > https://covid19.who.int/region/euro/country/de w poprzednim tygodniu > "27.07" Niemcy 4624 przypadki,

Jest wyjaśnienie:

On August 3, due to technical issues, cases for some communities were not added on Spain's official report.
The Government today added 5,760 cases to the number of total cases.  'Total Cases' is the sum of total cases detected by PRC and antibodies tests
 > https://covid19.who.int/region/euro/country/es Hiszpania 11656.  > Biorac pod uwage ludnosc obu krajow, to w Hiszpanii faktycznie z 5x > wiecej. Ale ... mieli juz ~2000 tygodniowo ... poluzowali i zaczela > sie druga fala, czy ktos im przywlokl nową ? :-) Ale ofiar > smiertelnych kilkanascie/tydzien, w Niemczech tak 20-50 ...

Od wykrycia do śmierci trochę wody musi upłynąć. Więc skok ofiar śmiertelnych będzie za kilka, kilkanaście dni.
 --
Pete

Data: 2020-08-05 22:24:14
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
Na razie +7 ale zdjęto ostrzeżenie dla tureckich kurortów więc póki co liczby pójdą w górę

https://www.deutschlandfunk.de/coronavirus-krise-auswaertiges-amt-hebt-reisewarnung-fuer.1939.de.html?drn:news_id=1158370

Dziwne ruchy. W kraju przykręcają śrubę (150 EUR za brak maski) ale nasilają przepływ ludzi z zagrożonych regionów.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/spain/

+1 ? 3000 zarażeń i +1 ? Któryś z imprezowiczów z dziadkiem na wakacje poleciał ?

Data: 2020-08-09 00:03:35
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
Data: 2020-08-09 14:19:00
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
Coraz ciężej pompować statystyki, staruszków zaczyna brakować dziś +1

https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c454480e823b17327b2bf1d4

Druga fala ? No na tsunami to nie wygląda ;-)

Data: 2020-08-09 17:35:28
Autor: 4kogutek44
Covid Covid
Możesz wypierdalać że szwabska statystyka? To że punkty łapiesz żeby wpisali cię na listę na kandydatów na kandydatów na folksdojczów nie upoważnia cię do wychwalania szwabskiej propagandy. Ilu by ich nie zdechło to z uwagi na polską rację stanu zawsze będzie za mało. Skądś im się 110 na milion wzięło. Na dodatek jak na dłoni widać że zapłacili naszym rządzącym szujom żeby u nas przybylo, żebyśmy nie byli w Europie enklawą z bardzo niska śmiertelnością. Ekspertem doradzającym rządowi w Polsce jest szwabski specjalista od epidemii.

Data: 2020-08-09 21:48:14
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
+3
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/spain/
+2
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/

nadal slabo, ceny papieru toaletowego spadaja :-)

Data: 2020-09-13 22:43:58
Autor: Przemek Jedrzejczak
Covid Covid
no jak tam czciciele toaletowego ? druga fala nie nadeszla trzeciej tez nie bedzie, 3 tygodnie po otwarciu szkol i powrocie ludzi z urlopowych stref smierci (buhahaha) wyniki za ostatni tydzien (2.09-11.09) sa bardziej niz zalosne:

+16 na strasznego wirusa
i uwaga 21 000 (statystycznie) z innych przyczyn)

nie ma zadnych szans aby w Niemczech straszny wirus dogonil grype sprzed 2 lat z 25 100 ofiar kiedy to nie doszlo do zbiorowej paniki :-)

Die starke Grippewelle in der Saison 2017/2018 hat in Deutschland die höchste Zahl an Todesfällen der vergangenen 30 Jahre gefordert. Durch die Influenza starben damals schätzungsweise 25.100 Menschen, wie das Robert-Koch-Institut (RKI) in Berlin mitteilte.

aktualne wyniki juz od dawna nie wypelniaja definicji pandemii ale przyznanie sie do bledu nie wchodzi w gre wiec ciagniemy ten cyrk dalej :-)

Amerykański dziennik ,,Washington Times" opublikował analizę, z której jednoznacznie wynika, że nie mamy obecnie do czynienia z żadną pandemią, a jedynie ze sztucznie rozdmuchaną medialną wrzawą.

Wskazują na to m.in. dostępne dane dotyczące zachorowalności, liczby zgonów oraz działania podjęte w walce z chorobą. Jak podkreślono ,,wirus SARS-CoV-2 to nie czarna śmierć, ani nawet grypa sezonowa".

Covid Covid