Covid w Szwecji

Data: 2020-05-14 12:53:58
Autor: zhbick
Covid w Szwecji
W dniu 13.05.2020 o 19:47, J.F. pisze:

Wśród nich było 679 mieszkańców Sztokholmu.

A ilu było mieszkańców stref no-go, chociażby tej w Malmo?

Data: 2020-05-14 13:37:39
Autor: laisar
Covid w Szwecji
W dniu czwartek, 14 maja 2020 12:54:00 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:

A ilu było mieszkańców stref no-go, chociażby tej w Malmo?

Zero, bo takie strefy nie istnieją:

https://www.snopes.com/fact-check/sweden-crime-no-go-zone-police/

Data: 2020-05-15 11:29:19
Autor: zhbick
Covid w Szwecji
W dniu 14.05.2020 o 22:37, laisar pisze:

https://www.snopes.com/fact-check/sweden-crime-no-go-zone-police/

https://www.youtube.com/watch?v=vO9vBHZRBQ4

kadry z hollywoodzkiego studia nakręcone na green screenie?

Data: 2020-05-15 14:22:33
Autor: laisar
Covid w Szwecji
W dniu piątek, 15 maja 2020 11:29:39 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
W dniu 14.05.2020 o 22:37, laisar pisze:

> https://www.snopes.com/fact-check/sweden-crime-no-go-zone-police/

https://www.youtube.com/watch?v=vO9vBHZRBQ4

kadry z hollywoodzkiego studia nakręcone na green screenie?

Nie, ale nawet płonące auta nie oznaczają, że istnieje jakaś "strefa no-go".

Mamy jednak wolność wyznania, więc możesz sobie wierzyć nawet w chemtrailsy, jaszczuroludzi i zakaz mówienia mama-i-tata - natomiast ja mam nadzieję, że link do Snopes może chociaż jakieś jednostki zainspiruje do sprawdzania takich fałszywek.

Covid w Szwecji