Coyote

Data: 2014-03-26 23:28:39
Autor: J.F
Coyote
UĹĽytkownik "anacron"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
http://coyote.pl/pl/content-pl/produkty/coyote-1
Ktoś mi może powiedzieć kto się na to łapie, gdy jest darmowy Yanosik?
Jak dla mnie tylko naiwni będą płacić za coś, co można mieć za free, ale
moĹĽe ja siÄ™ nie znam.

a) yanosik tez tak zaczynal, ba - nadal mozna pudelko kupic,

b) jest icoyote na Androida ... ceny nie podaja

J.

Data: 2014-03-27 02:57:22
Autor: Pablo Eldiablo
Coyote
W dniu ¶roda, 26 marca 2014 23:28:39 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomo¶ci grup

>http://coyote.pl/pl/content-pl/produkty/coyote-1

>Kto¶ mi może powiedzieć kto się na to łapie, gdy jest darmowy >Yanosik?

>Jak dla mnie tylko naiwni będ± płacić za co¶, co można mieć za free, >ale

>może ja się nie znam.

a) yanosik tez tak zaczynal, ba - nadal mozna pudelko kupic,

b) jest icoyote na Androida ... ceny nie podaja

Google play twierdzi, ze aplikacja bezplatna.
pablo

Data: 2014-03-31 12:03:10
Autor: Franc
Coyote
Dnia Thu, 27 Mar 2014 02:57:22 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo napisał(a):

a) yanosik tez tak zaczynal, ba - nadal mozna pudelko kupic,
Nie ma aplikacji na BlackBerry? Nie mogę namierzyć...

--
Franc

Data: 2014-03-31 14:18:38
Autor: P.B.
Coyote
Dnia Mon, 31 Mar 2014 12:03:10 +0200, Franc napisał(a):

Dnia Thu, 27 Mar 2014 02:57:22 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo napisał(a):

a) yanosik tez tak zaczynal, ba - nadal mozna pudelko kupic,
Nie ma aplikacji na BlackBerry? Nie mogę namierzyć...

Jest Yanosik na BB, ale tylko dla OS 10 (Z10, Z30, Q5, Q10). Dla zabytków
ze starszym OS nie ma. I sumie dobrze - BB używam do czego został
wymy¶lony, a do słit apek mam urz±dzenie z Androidem.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Coyote