Coz powiedziec? Bobr Komoroski! mowi:

Data: 2010-06-07 23:21:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Coz powiedziec? Bobr Komoroski! mowi:
Nie powinniśmy domagać się od USA zniesienia wiz - stwierdził
Bronisław Komorowski w ankiecie TVN24 i tvn24.pl. Jest jedynym
kandydatem na najważniejszy urząd w państwie, który ma taki pogląd.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-wpadka-Komorowskiego,wid,12343225,wiadomosc.html

Data: 2010-06-08 09:19:49
Autor: Bombelek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:14cef720-fef8-4649-b304-7217460c2460g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Ma rację! Do czego nam potrzebne wizy? Niech na Yankesów pracują czarni!

Data: 2010-06-08 21:44:32
Autor: konserwator

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0defd8$0$2592$65785112news.neostrada.pl...

[...]

tobie moze i nie sa potrzebne ale ja chcialbym odwiedzic moja siostre co mieszka na florydzie
a tak nie mam szans...chyba jak pojde na emeryuture... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-08 09:21:40
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

I bardzo dobrze. Jebać amerykanów. Od lat wszystkie rządy skamlą o zniesienie wiz, a amerykanie nas olewają. Wprowadzić wizy dla amerykanów.

Data: 2010-06-08 09:33:57
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 08:21, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Ma racje ten Komorowski, ale nie bede na niego glosowal w nadchodzacych wyborach, mam juz Olechowskiego.

Data: 2010-06-08 08:17:08
Autor: HaMMeR
On 8 Cze, 09:33, Bartek <1...@2.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-wpadka-Komorowskiego,w...

Ma racje ten Komorowski, ale nie bede na niego glosowal w nadchodzacych

Oczywiscie, ze nie ma co lizac doopy amerykanom za jakies wizy, ale
ten
tekst komoruskiego nie byl adresowany do was mili Panowie, ale do
ruskich,
bowiem wg komorusa, to nigdy za wiele podlizywania doopy ruskim, czyli
'reki', ktora
moze nagradzac...

Coz powiedziec? Bobr Komoroski! mowi: