Coz powiedziec? Bobr Komoroski! mowi:

Data: 2010-06-08 09:19:49
Autor: Bombelek
Coz powiedziec? Bobr Komoroski! mowi:

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:14cef720-fef8-4649-b304-7217460c2460g19g2000yqc.googlegroups.com...
Nie powinniśmy domagać się od USA zniesienia wiz - stwierdził
Bronisław Komorowski w ankiecie TVN24 i tvn24.pl. Jest jedynym
kandydatem na najważniejszy urząd w państwie, który ma taki pogląd.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kolejna-wpadka-Komorowskiego,wid,12343225,wiadomosc.html

Ma rację! Do czego nam potrzebne wizy? Niech na Yankesów pracują czarni!

Data: 2010-06-08 21:44:32
Autor: konserwator

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0defd8$0$2592$65785112news.neostrada.pl...

[...]

tobie moze i nie sa potrzebne ale ja chcialbym odwiedzic moja siostre co mieszka na florydzie
a tak nie mam szans...chyba jak pojde na emeryuture... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Coz powiedziec? Bobr Komoroski! mowi: