Cóz za inteligenty adwokat - dopiero teraz na to wpadł

Data: 2019-03-01 08:29:21
Autor: boukun
Cóz za inteligenty adwokat - dopiero teraz na to wpadł
"Otrzymałem list od Ambasadora Austrii, w którym zapewnia mnie o uważnym śledzeniu sprawy z zawiadomienia Geralda Birgfellnera oraz sugeruje, że ewentualne większe zaangażowanie Ambasady byłoby możliwe po osobistym zwróceniu się o pomoc przez zawiadamiającego Austriaka" - napisał na swoim profilu na Twitterze Roman Giertych.

https://wiadomosci.wp.pl/sprawa-geralda-birgfellnera-ambasada-austrii-pisze-do-giertycha-6354623346411137a

Max
11 min. temu

Cóz za inteligenty adwokat - dopiero teraz na to wpadł.

tylko patrzeć
12 min. temu

jak trybunał konstytucyjny orzeknie, że taki udział ambasady jest niemożliwy.

VOLF
16 min. temu

AUSTRYIACKIE TAŚMY AUSTRIA BĘDZIE PŁACIĆ PEWNIE VATY ?

Misiek
4 min. temu

A nie lepiej od razu do Merkel napisać ;) ?

realista
4 min. temu

Ten Giertych to typowy szkodnik

Smok_Wawelski
6 min. temu

Jak wynika z nagrań "biznesmen" z Austrii usiłował wyłudzić kasę na lewą fakturę - niż innego z nich nie wynika dojcze portale

KUB
6 min. temu

KOŃ BY SIĘ UŚMIAŁ

Cóz za inteligenty adwokat - dopiero teraz na to wpadł