Ćpuny w sejmie

Data: 2011-10-25 21:56:21
Autor: Dxs
Ćpuny w sejmie
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j85sc4$brk$1mx1.internetia.pl...
Świat się przewraca do góry nogami. Po co kurwa komu narkortyki legalizować? Jaka kurwa chce polskie społeczeństwo znarkotyzować?
Przecież to są chorzy ludzie. Jeśli prawo będzie stanowić, że uzywanie narkotyków jest dozwolone i niczym złym, to w społeczeństwie, w szkołach wytworzy się klimat, że to jest nic złego, że to normalka i każdy będzie chciał tego spróbować.
Gdzie te piękne czasy PRLu, kiedy żuczków siedzących na placu ratuszowym w Jeleniej Górze omijaliśmy szerokim łukiem i z odrazą traktowaliśmy...

Ćpunom w sejmie chcącym legalizację narkotyków w społeczeństwie należałoby wymierzyć karę chłosty...
Ja tam nigdy w swoim życiu, pod żadną postacią narkotyków nie próbowałem, nie licząc próbowania cygaretek Wisła na kolonii letniej...
A dzisiaj żuczki w sejmie chcą naszym dzieciom w szkołach podsuwać narkotyki do próbowania i zachęcać do eksperymentów...
Paszli won skurwiele zaćpani!

Spokojnie, dzieci to piją dobry bo legalny
alkohol  etylowy a piją w ilościach zastraszających , to jest kurewski problem
a nie medyczny koper ..

zresztą imho po sprawdzeniu obu używek, Cannabis to otwarty umysł i spokój, natomiast alkohol to szaleństwo i fizyczne rozjebanie na drugi dzień
tak to działa...
a na koniec sprawdz to
http://www.youtube.com/watch?v=q90jCS9DKQw (3parts)

Data: 2011-10-25 22:07:12
Autor: boukun
Ćpuny w sejmie

Użytkownik "Dxs" <pio972@o2.pl> napisał w wiadomości news:j8749c$81m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ani alkohol u dzieci nie jest dobry, ani marihuana. Z alkoholem można sobie zawsze powiedzieć nie, z narkotykami i papierosami jest gorzej...
Ten były policjant nie wie, kto napędza narkortyki w USA.

Jakoś w PRLu nie było z tym problemu, choć żuczkom imponowali hipisi z USA... Dopóki ta zgnilizna nie przyszła wraz z 1989 rokiem do Polski...

Od marihuany tylko kroczek do innych narkotyków. Ktoś pomyśli, skoro to
przeżyłem, to mogę spróbować coś innego, bo może lepsze wrażenia... Ktoś inny
powie, spróbuj, to jest dopiero odjazd... i los ćpuna zaklepany... Nie szukajmy
wrażeń w narkotykach, pod jakąkolwiek postacią...

boukun

Ćpuny w sejmie