Cracovia

Data: 2011-05-11 01:04:32
Autor: ..Aldi..Romek..
Cracovia
?kto to mówił? ....AJK?

Potwierdzam niniejszym - TAK, Cracovia się utrzyma w tej lidze!
Pomogą jej pewnie wszyscy działacze i większość sędziów.

Ale skoro już muszą się utrzymać, to nie mogą tego zrobić bez tak
ostentacyjnej asysty? Dwa karne dla Polonii Bytom - niezauważone,
za to taki sobie faul na graczu Cracovii - karny jak malowany!
Śliczny gol Ntibazonkizy, a potem taki shit.

No, ja bardzo proszę!
Zachowujmy choć pozory!
Szatałow naprawdę robi świetną robotę!

Data: 2011-05-11 01:11:53
Autor: RedLite
Cracovia
W dniu 2011-05-11 01:04, ..Aldi..Romek.. pisze:

[...]

Szkoda, że Polonia B. zagrał w tym meczu na poziomie 2-ligowym.

--

*RedLite*

Data: 2011-05-11 11:14:01
Autor: sim_co
Cracovia
W dniu 2011-05-11 01:04, ..Aldi..Romek.. pisze:
?kto to mówił? ....AJK?

Potwierdzam niniejszym - TAK, Cracovia się utrzyma w tej lidze!
Pomogą jej pewnie wszyscy działacze i większość sędziów.

Jak dla mnie lepiej niż komisja licencyjna 2 lata temu. Może tym razem bez 'pomocy' Cracovii - ŁKS w przypadku awansu dostanie licencję... Oczywiście przy założeniu, że moje piękne miasto przedstawi chociażby zarys planu stadionu miejskiego - ale to już inna historia.

Data: 2011-05-11 17:59:13
Autor: Fidelio
Cracovia
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iqcgck$j0t$1usenet.news.interia.pl...
?kto to mówił? ....AJK?

Potwierdzam niniejszym - TAK, Cracovia się utrzyma w tej lidze!
Pomogą jej pewnie wszyscy działacze i większość sędziów.

Przesadzasz.
Cracovia była w tym meczu jednak lepsza piłkarsko.

Data: 2011-05-11 10:40:05
Autor: Roberto
Cracovia
On 11 Maj, 17:59, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <rom...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:iqcgck$j0t$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

> Pomogą jej pewnie wszyscy działacze i większość sędziów.

Przesadzasz.
Cracovia była w tym meczu jednak lepsza piłkarsko.

Zgodzę sie z tym. A z karnymi?? Ile jest takich spotkań, gdzie
rozmawia się o kranych. Było, nie było... Ja się cieszę, bo Szatałow
zrobił wieką pracę.  Zdobył 19 p. Teraz mamy 26

Data: 2011-05-12 01:38:56
Autor: ..Aldi..Romek..
Cracovia
?

Użytkownik "Fidelio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqeboj$rgc$1@news.onet.pl...

[...]

Była, to prawda.
W ogóle, Cracovia pod Szatałowem to inny zespół niż to drewno jesienią.
Ale - wybacz - 3 karne (piszę to już po obejrzeniu Ligi+) zmieniłyby wynik tego
meczu na korzyść Polonii.

Aktualnie to chyba jednak Polonia B. i Arka zasługują na spadek, ale chciałbym
żeby pozostanie Cracovii w Ekstraklasie było fair.

Data: 2011-05-12 21:59:23
Autor: Fidelio
Cracovia
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iqfur8$4mv$1usenet.news.interia.pl...
?

[...]

No tak, ale przecież Cracovia też traciła punkty przez takie sędziowanie, jak pewnie każdy inny zespół. Taki niestety mamy poziom sędziowania.

Cracovia