Cracovia - 艁KS

Data: 2011-09-11 16:42:28
Autor: Rychu
Cracovia - 艁KS
Wr贸ci艂em do domu, w艂膮czam mecz, 93. minuta. S臋dzia gwi偶d偶e,
zawodnicy padaj膮.

Czy to jaki艣 b艂膮d na ekranie i to by艂a 123. minuta po dogrywce
i karnych? Obejrza艂em potem powt贸rki i nic nie wskazuje na to,
偶eby by艂 to mecz, w kt贸rym wszyscy zasuwaj膮 przez 90 minut od
linii do linii. Ostatnie co us艂ysza艂em, 偶e jaki艣 zawodnik
wszed艂 30 minut temu, a wygl膮da jakby gra艂 od pierwszej minuty.

PS. Cracovia - ob贸z w Holandii, Wis艂a - Turcja/Hiszpania,
Legia w Austrii, itp. Przecie偶 to nie by艂y jakie艣 nie wiadomo
jak straszne warunki do gry, raczej nie gorsze ni偶 na obozach.

Rychu

Data: 2011-09-11 16:54:46
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Cracovia - 艁KS
Pewna osoba, czyli Rychu
o艣wiadczy艂a nam oto tak, jak wida膰 poni偶ej:

Wr贸ci艂em do domu, w艂膮czam mecz, 93. minuta. S臋dzia gwi偶d偶e,
zawodnicy padaj膮.

Co im nawala艂o; u mnie np. nie by艂o wida膰 czasu ani kto z kim.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-09-11 17:11:00
Autor: Rychu
Cracovia - 艁KS
W dniu 2011-09-11 16:54, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Co im nawala艂o; u mnie np. nie by艂o wida膰 czasu ani kto z kim.

Czyli pewnie biegali 123 minuty, tylko si臋 kto艣 pomyli艂.
To t艂umaczy ich padni臋cie r贸wno z gwizdkiem.

Rychu

Data: 2011-09-11 20:13:53
Autor: danpe_
Cracovia - 艁KS
W dniu 11.09.2011 17:11, Rychu pisze:
[...]

Mieli prawo padac _po_ meczu, w Krakowie bylo dzis bardzo goraco. Na zuzlu ze 2l wody wypilem, a przeciez tylko siedzialem i pstrykalem fotki z jedna przerwa na kielbache.
Nie wyobrazam sobie w ogole biegania, a co dopiero grac 90 minut w taka pogode.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-09-12 13:31:49
Autor: Andrzej Bogacki
Cracovia - S

Mieli prawo padac _po_ meczu, w Krakowie bylo dzis bardzo goraco. Nie wyobrazam sobie w ogole biegania, a co dopiero grac 90 minut w taka pogode.

Nie wiem ile tam by硂 ale by砮m niedawno na meczu G髍nik - Be砪hat體. By硂 wtedy powy縠j 30 stopni, sedzia zrobi przerwe na drinka i nikt nie pada na pysk. Podobnie ciep硂 ale troszke ch硂dniej bo grali o 1800 by硂 na meczu Gornik - Lech. I wszyscy naprawde sporo biegali i walczyli a temperatura by砤 w okolicach 30 stopni.

Nie twierdze ze przy 30 stopniach (a w sobote w Krakowie by硂 jednak chyba wyra糿ie mniej) gra sie lepiej ni wieczorkiem przy 18 stopniach ale nie przesadzajmy, da sie zagra. Moze problemem by硂 jednak to, ze gra硑 dwie najs砤bsze druzyny w lidze i w砤snie brak si jest tego przyczyn?? No i jeszcze jedno, chyba wiekszym problemem niz temperatura jest wilgotno禼 powietrza. W saunie faktycznie gra sie trudniej.

Data: 2011-09-12 19:05:51
Autor: grzeda
Cracovia - S
W dniu 2011-09-12 13:31, Andrzej Bogacki pisze:

Nie twierdze ze przy 30 stopniach (a w sobote w Krakowie by硂 jednak chyba
wyra糿ie mniej) gra sie lepiej ni wieczorkiem przy 18 stopniach ale nie
przesadzajmy, da sie zagra.

Temperatura to jedno, ale tez ogromne znaczenie ma wilgotnosc wzgledna powietrza.

pozdr
PG

Data: 2011-09-12 19:20:11
Autor: danpe_
Cracovia - S
W dniu 12.09.2011 13:31, Andrzej Bogacki pisze:
[...]

28 pokazywal mi termometr w aucie, w domu 27, to nie tak duzo. Generalnie bylo troche i goraco i parno. Czasami jest spiekota, ale wilgotnosc inna i sie lepiej czuje.

Poza tym nie byli to najlepsi pilkarze w lidze ;)

danpe_
gg:827748

Cracovia - 艁KS