Cracovii już nic nie ocali?

Data: 2009-05-09 19:23:33
Autor: Przemek Budzyński
Cracovii już nic nie ocali?
przed spadkiem?

Dziś nie tylko porażka z Odrą, ale jeszcze pokaźne wykartkowanie. Swoje
czwarte żółtka obejrzeli Derbich, Karwan i Sasin, nie wiadomo ile meczy kary
dostanie Nowak - pewnie jeden.... Ciekawe komu przyjdzie grać z Bełchatowem....

Swoją drogą, już widzę jak Płatek będzie wymyślał na sędziów......

Data: 2009-05-09 19:27:26
Autor: Przemek Budzyński
Cracovii już nic nie ocali?
=?ISO-8859-2?Q?Przemek_Budzy=F1ski?= <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

a..mała poprawka - Nowak dostał dwie żółte, czyli pauzować nie będzie.

Data: 2009-05-09 21:29:14
Autor: tees
Cracovii już nic nie ocali?
Przemek Budzyński pisze:
 nie wiadomo ile meczy kary
dostanie Nowak - pewnie jeden....

Czemu miałby dostać jakąś karę?
A Cracovia solidnie pracuje na spadek. Nie wierzyłem długo w taką możliwość (podobnie jak w przypadku KSG), ale obydwie te drużyny robią wszystko, żeby mnie jednak przekonać.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-09 19:32:29
Autor: Przemek Budzyński
Cracovii już nic nie ocali?
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przemek Budzyński pisze:
>  nie wiadomo ile meczy kary
> dostanie Nowak - pewnie jeden.... Czemu miałby dostać jakąś karę?

pomyliłem się, bo policzyłem mu czerwień a nie dwa żołtka.

Data: 2009-05-09 21:34:45
Autor: tees
Cracovii już nic nie ocali?
Przemek Budzyński pisze:

pomyliłem się, bo policzyłem mu czerwień a nie dwa żołtka.

A swoją drogą Wodzisław wyjątkowo pobudzająco działa na sędziów - a jak już gra drużyna z Krakowa to w ogóle ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-09 23:18:01
Autor: UGI
Cracovii już nic nie ocali?

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A Cracovia solidnie pracuje na spadek. Nie wierzyłem długo w taką możliwość (podobnie jak w przypadku KSG), ale obydwie te drużyny robią wszystko, żeby mnie jednak przekonać.

Mnie juz wlasciwie przekonaly. Cracovii nawet dawalbym wiecej szans gdyby nie to ze graja jeszcze z Lechem i Belchatowem.

Data: 2009-05-09 21:42:47
Autor: castrol
Cracovii już nic nie ocali?
Przemek Budzyński pisze:
przed spadkiem?

Teraz juz wiemy czemu praktycznie wszystkie Pasiaki poznikaly z grupy :D
Swoja droga, cos pamietam jak Cracovia mialabyc mistrzem Polski i grac w LM - takie byly huczne zapowiedzi? Bylo cos takiego?

Jacek Kustra

Data: 2009-05-10 05:36:33
Autor: Przemek Budzyński
Cracovii już nic nie ocali?
Swoją drogą, już widzę jak Płatek będzie wymyślał na sędziów......

i się nie pomyliłem :) winni są wyłącznie oni.

http://www.terazpasy.pl/index.php/cr_site/multimedia/mp3/konferencja_prasowa_po_meczu_odra_w_cracovia_2_1_mp3

--

Cracovii już nic nie ocali?