Cracovii już nic nie ocali?

Data: 2009-05-09 21:29:14
Autor: tees
Cracovii już nic nie ocali?
Przemek Budzyński pisze:
 nie wiadomo ile meczy kary
dostanie Nowak - pewnie jeden....

Czemu miałby dostać jakąś karę?
A Cracovia solidnie pracuje na spadek. Nie wierzyłem długo w taką możliwość (podobnie jak w przypadku KSG), ale obydwie te drużyny robią wszystko, żeby mnie jednak przekonać.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-09 19:32:29
Autor: Przemek Budzyński
Cracovii już nic nie ocali?
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przemek Budzyński pisze:
>  nie wiadomo ile meczy kary
> dostanie Nowak - pewnie jeden.... Czemu miałby dostać jakąś karę?

pomyliłem się, bo policzyłem mu czerwień a nie dwa żołtka.

Data: 2009-05-09 21:34:45
Autor: tees
Cracovii już nic nie ocali?
Przemek Budzyński pisze:

pomyliłem się, bo policzyłem mu czerwień a nie dwa żołtka.

A swoją drogą Wodzisław wyjątkowo pobudzająco działa na sędziów - a jak już gra drużyna z Krakowa to w ogóle ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-09 23:18:01
Autor: UGI
Cracovii już nic nie ocali?

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A Cracovia solidnie pracuje na spadek. Nie wierzyłem długo w taką możliwość (podobnie jak w przypadku KSG), ale obydwie te drużyny robią wszystko, żeby mnie jednak przekonać.

Mnie juz wlasciwie przekonaly. Cracovii nawet dawalbym wiecej szans gdyby nie to ze graja jeszcze z Lechem i Belchatowem.

Cracovii już nic nie ocali?