Crank Bros Power Pro

Data: 2010-07-09 22:19:13
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Crank Bros Power Pro

No i kupilem te pompke (w Centrum Rowerowym - btw czy oni zawsze tak sie zbieraja z wysylka? Tydzien czasu czekalem)

Nie zawsze, czasami jeszcze dłużej ;) Ale najlepsze i tak jest przy
odbiorze osobistym - ostatnio czekałem z 20 minut przy dwóch klientach
w sklepie i co najmniej dwóch osobach z obsługi. Dziwnym trafem
międzyczasie zdążyli jednak obsłużyć jakąś babkę poza kolejnością. Do
tego komentarze "wyglądasz jakbyś się śpieszył" i ogólne buractwo.

I też sobie kupiłem pompkę w końcu, tyle że tę plastikową, żeby się do
podsiodłówki mieściła.

--
KrzyÅ›

Crank Bros Power Pro